Reviews for The Misdiagnosis
BloodyNeutral chapter 1 . 4/23/2011
Hehe, I kinda liked scary and creepy Tsuna. XD
Reidluver chapter 1 . 3/14/2011
Heh, don't know why I haven't reviewed this before because it's so genius! XD I can totally see this happening and I wish it happened in the anime. So great! I like how you show that while Tsuna is still generally the same, he takes a little bit of a sadistic pleasure in some things because he's tired of being thought of as useless. I liked the last line.
WarpedInsanity chapter 1 . 9/1/2010
Indeed, be afraid, be afraid XD Love the idea. XD
doremishine itsuko chapter 1 . 7/12/2010
i love it please update more chapters i mean more fanfics tsuna is so lovely has acute smile and also he is so angelic and adorable but specially whn he is mad he is so hot.. i like the way you describe in your fanfic good work.

itsuko chan.
Midnight Kaito chapter 1 . 4/29/2010
love it! are you going to countinue it? i hope so!
MikhailAlaude chapter 1 . 4/16/2010
I FUCKING LOVE THIS!

tsuna is so cool! i hate his dame side...sadly

OMG you are my fav writer now

keep up all of your good work and look forward to more!

ciao ciao
MsVioletMagpie chapter 1 . 4/12/2010
hahaha. a very cool Tsuna if I do say so myself. I have a picture of Tsuna smiling brightly while saying "you're gonna die" for some reason. it's good to see the teacher understands that Tsuna is dangerous on some level :D
Burnt Sugar Cookie chapter 1 . 4/8/2010
Good job.
PERMANENT DEACTIVATED ACCOUNT chapter 1 . 4/6/2010
...LOL. WINSOME.
veldygee chapter 1 . 4/6/2010
LOL. I love this one so much!

Tsuna is.. so.. cool? Hahaha. so mysterious XD

Hahaha. Keep going on! XD
okiyama chapter 1 . 4/5/2010
I like this story! Especially the last part! :)
ThreeWayDart chapter 1 . 4/4/2010
Aww, I'm glad the peasant professor finally realized the power of our cute little Tsu-chan. However subliminally... xD
luka crosszeria chapter 1 . 4/4/2010
Okay.. I just had one thing to say: LOVE THE LAST LINES! Ahahahahahaha! Good job!
28 | « Prev Page 1 2