Reviews for Magic Fingers
iTorchic chapter 1 . 5/29
And this is what you would get if Castiel started to act a little more like Misha... I love it!
GoddessOfSweetness-Me chapter 1 . 10/7/2014
Oh damn. I don't know what to say :'D
This is PERFECT.
Last five paragraphs- FRICKIN' HILARIOUS. Lmao.
Napkins chapter 1 . 7/7/2014
THIS WAS SO AMAZING OMG favorite author of all time- I'm reading your other stories now.
Gallifrey101 chapter 1 . 11/24/2013
Oh my God, this is awesome XD I freaking love Cas taking his revenge on Dean!
dragoness simplicity chapter 1 . 12/15/2011
lmao! heh. _
invisalite chapter 1 . 3/25/2011
Oh my goodness. This is GREAT.

I can just imagine Cas leering at Dean and just being all super just SEDUCTIVE AND WHATEVER AND IT'S FANTASTIC. :D

~invisalite
kyatariina chapter 1 . 1/27/2011
that was soooo funny! really great story -
SparklyLalala chapter 1 . 6/30/2010
uuuuuuuuuuuuuuuuuuu burneddddd...that was gooooddddd...that was brilliant! :D and the knives will never be the same :D. It really serves him right :D :D. LMAO ROF
SUFFERINGLOSTSOUL chapter 1 . 5/16/2010
Lol XD

Oh, wow. Priceless!
Yukimura Hina chapter 1 . 5/9/2010
O.M.G. Brilliance in a jar! *squee* Cas is super sexy and powerful and you've portrayed him well. I wonder if he's not as naive as we think he is/?

Thanks so much for writing, it made my day.
nowayinnowayfuckingout chapter 1 . 4/17/2010
*falls of chair* Castiel is and evil genius and that's what we fans like 'bout him -. This was awesome, especially the end.
Keona Raynalise chapter 1 . 4/13/2010
That. Is. Epic. Made me choke. EPIC.
erisnymph chapter 1 . 4/11/2010
Hahahahahahahahaha! I love fics that make me laugh out loud and this one wins. I would love to see this in the show; Cas just went on a bender so now it's time for him to understand more aspects of humanity... like pranking. :)

I loved the minor slash at the end and oh, I loved the mental image of Misha Collins fondling and fellatiating (sp?) a knife. Thank you for that. :D
Hikari Kaiya chapter 1 . 4/8/2010
This was great! Really loved the shower part and the ending. LOL!
xChemicalxFallxPanicx chapter 1 . 4/6/2010
O That was so hilarious! I was laughing so much! I loved it! 3
19 | Page 1 2 Next »