Reviews for Hidden Needs
Guest chapter 1 . 12/10/2014
I'm the one who killed your father?! *backs away slowly* Don't know you.
Dream Bound Nightmare chapter 3 . 11/15/2014
Oh my gods. I fucking love you, THANK YOU for writing this, you have no idea how much I loved it lol
Fanfic202 chapter 1 . 3/9/2014
great amazing
Botclone chapter 3 . 12/14/2013
I wouldn't be surprised. I've seen alot of Filipino writers here, like me.
Desmond chapter 1 . 12/4/2013
omg k so I was just telling my friend earlier who also writes fanfics that I dislike female fanfic writers because they CANNOT write a sex scene. I know these things arent all about sex but some people want that. I really liked this story :D Ever since I read that Nico had a little glow for percy Ive wanted to read a fanfic where they get it on, and the scene you set was perfect :D

XD The wanton part (I think you mistyped) made me giggle but I just ignored it xD

"Gods, Percy almost had an orgasm with Nico looking like that, so WANTON and thrusting." XD
Shrekerino chapter 2 . 7/27/2013
the only Drabble I liked is the one with fem!percy and Luke
Guest chapter 3 . 6/21/2013
Next one NOW! or else ill come to your house and rape you
awesome1 chapter 3 . 12/26/2012
oh shit
Guest chapter 3 . 10/22/2012
this is kinda gay. no offense.
Tweekers chapter 3 . 4/17/2012
AMAZING! You are really good at writing sex! x3
ShamelesslyUsed chapter 1 . 1/8/2012
:OO Rahh! OMG. Finally! I never find stories that have the character I want as a slut ( I guess you could call it a fetish?) so I'm so happy I found this! :D
Lovegranted chapter 3 . 10/10/2011
OMG! i don't even CARE that there's no sex (the ACTUAL stuff) this was mind-blowing! I love these ficlets! they're adorable, hot and kinky... just the way I like 'em ;) nice job! oh! please update! can't wait to see what's coming nxt!
Writing On The Mirrior chapter 3 . 9/28/2011
haha way good
JacksonCastellan chapter 3 . 8/19/2011
Chapter four please!
deactivated1456 chapter 3 . 5/31/2011
Erm, you are absolutely brilliant. 3 I love this story so much that it's almost ridiculous. But not quite. 3 :) Please update, then? :)
53 | Page 1 2 3 .. Last Next »