Reviews for Snapshots
FadedNobody chapter 1 . 3/7/2012
number ten was kinda funny, considering Tyki didn't know who he was talking about.

either that or I'm just a bit morbid.

*shrugs*
Ining-Batong chapter 1 . 7/30/2011
Okay okay okay, that was awesome!

Co-Pilot by Letters To Cleo; LaviYuu:

Hahaha! Too bad Lavi was the one flying huh? Kanda's so cute when he's masking his fear!

Your Evil Shadow Has a Cup of Teaby Lemon Demon; Lucky:

Lavi NOOOO! Give him back Tyki you sick, sexy, bastard!

I Will Not Bow by Breaking Benjamin; TyKan:

Tyki is seriously scary in your songfic! *shudders* Tyki, it's gonna take a lot of hassling to get Kanda to break...though you would enjoy that whole time wouldn't you?

Light On by David Cook; TyKan:

Kanda? Seriously? Going green? Then again he does seem like the practical type to eh!

But really, the last part? Teasing Tyki like that wow! Never would have imagined him doing that! Wait...let me imagine it...hahahahahahaha! He's hot with a smirk...

Million Tears by Groove Coverage; Lucky:

Lav,i not again NUUUUUUUUUU!

The Fourth Drink Instinct by Cute Is What We Aim For; LaviYuu:

LOL! I love a drunken Kanda! Who doesn't? He's just too awesome, and with Lavi too!

Smoke Two Joints by Sublime; Lucky:

People who are high are interesting to watch...until they start touching you...then it's like: Ahhhhh! They're touching me, why? This doesn't make sense. Well...that's how I felt when my friend did that. But Tykie really! Get a grip! You're at work!

Foxtrot Uniform Charlie Kilo by Bloohound Gang; TyKan:

Oooh! Forbidden love (lust)? Both hot...yeah...yes they are...

Break Your Heart by Taio Cruz; KanLavi:

Haha! I have this song!

Kanda! You better have a very good reason for why you can't be with Lavi in public!

Harder to Breathe by Maroon 5; Lucky:

...wait a minute...did Tyki want Lavi to declare his love for Yuu-chan? Confuzzled by that crazy, sadistic, sexy but scary, hot but sooo...huh. What? Oh yeah! He confuzzles me!
Pure Evil Breed chapter 1 . 7/8/2010
I have a penchant for non-con stories and this, er, drabbles? fit the category perfectly. I especially loved that last one, mixing Lucky and LaviYuu together that way is just perfect! XD
Sony Boy chapter 1 . 6/20/2010
The last drabble really got my attention. It has me wondering if Tykki thinks that Lavi said 'I love you' and not 'I love Yuu' as in Kanda's first name.
AkumaCrimson chapter 1 . 5/15/2010
what a good idea! I love it! I especially liked 3,5,8, and 10. All of them are 3 though. Makes me want to do it...
Becoming-Obsessed chapter 1 . 5/9/2010
Review :D Yay!

Tykis a dumbshit!.. Yuu. :'C

-AMLF
AlcoholicTree chapter 1 . 4/18/2010
YES ME IS REVIEWING! Man this is totally cool ;D favourite favourite favourite!
AUehara chapter 1 . 4/13/2010
my my, such a good work you did o.o

heh, I liked this, and that really was a interesting way to write a fic XP

er... I was going to write more, but I forgot what '-' yup, I'm kinda doozing off xP

Anyway, nice fic D

Atsuko Uehara
Irrelevancy chapter 1 . 4/12/2010
Oh mah gawd, the last one. TE LAST ONE!

xDD

Not that these aren't all awesome~~

You have a perfectly fine taste in music, my friend. No worse than mine. :P

x3

Now you make me want to do one~~ Except I can't write at all while listening to music...

Meh. LOVES~~!
Cat-Tuong chapter 1 . 4/12/2010
Kanda's name has never been more convenient than in ten.

They were all awesome. Faves were three and nine. Love those songs too

Great job. Keep it up
Saga of Eternal Rain chapter 1 . 4/12/2010
The drabbles were pretty interesting, so I'll probably check out the songs and listen to them while reading it again. Keep writing!
LadyGreySun chapter 1 . 4/12/2010
LOL ;p I especially liked your TyKan snaps. I'll listen to the songs I think...Maybe this weekend.