Reviews for Jealousy and Love Will Boil Like Water
Erubbu chapter 1 . 9/10/2014
LOL
Laughing way too hard here
Guest chapter 1 . 5/24/2014
The German Sausage WTF?!
WishfullyThinking chapter 1 . 9/26/2012
Uhm, yes, Medic was a nazi. But he was a doctor. They didn't mention HIM killing Jews. and I think you punched that in enough to make me not like this. And plus grammical errors, misspelling, run-on sentences and such. Sorry, but... I'm not sorry. :'C
Electro ze spy chapter 1 . 11/8/2011
OH MAH GAWD! I literally was on the floor laughing like a maniac! PLEASE tell me this was not suppost to be serious! XD
Weirdo chapter 1 . 7/25/2010
HOLY FUCK. You guys had me laughing the entire fic. Loved it, many thanks for the laugh!
LULZWORTHY chapter 1 . 7/20/2010
OMG

UUUUAAAHHHHH WUUUAAAAAHHHH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! CRY SUM MOAR. DIS WAS AWESOME AND I LOL'D VERY HARD, BAAAAAAAAAWWWWW FOR THIS IS FULL OF WIN AND SUCH. GOODBYE
Shannon MacTavish chapter 1 . 5/9/2010
A well rounded critique is often the most rewarding gift a reader can give . Please use this golden opportunity to offer a well deserved praise and/or tips for improvement.

lol

false alarm review sorry ginga

just as beautiful as the day we birthed it.

fuckin faved we should write another story. about kingdom hearts or something equally fag *yeah*
vomitinXrainbows chapter 1 . 5/8/2010
BSAID8WQUNRIQRD OMFG

ICH LIEBE DIESE MEHR ALS ICH SOLLTE

I CANNOT BREATHEEE BECAUSE OF THIS.

-applauds- -breathes- This story is now my official *rainy day* boredom story to share with friends and strangers on omegle.
Sekhmet's Moon chapter 1 . 5/5/2010
"He slid Medic's Daisy Dukes off like butter."

I officially lost my shit.

Probably one of the best crack!fics I've read in a while. Bravo, sir(s)/madam(s).