Reviews for Isabella Volturi: Marcus's Daughter
Raindra chapter 18 . 3/16
Are you going to do more to this story, it's amazing
Guest chapter 18 . 1/19
i wanna go just skip over the edward bella bonding andget tthe part where she sees carlisle agai pls
Reiha Sakurai chapter 18 . 7/1/2015
I absolutely loved this fanfic and can't wait till you get the next chapter up so that I can read and find out what's going to happen next.
Pri chapter 18 . 6/21/2015
I wish you would continue this story, I love it.
Destineyofme chapter 18 . 3/22/2015
please write some more it's a great story
Dramamomma19 chapter 18 . 2/23/2015
I want more please let me know if you're going to update and when and thanks for the great story.
divergent658 chapter 18 . 7/16/2014
Omg please write I love the story you should update all your story's they are awesome I've read them all and love them your one of May favorite authors please please write more
majorpixie chapter 18 . 7/12/2014
Pls update. I luv ur story
Guest chapter 18 . 6/20/2014
It's been a year please update
Victoria Herondale Cullen chapter 18 . 2/25/2014
Can you please update? I love your story!
yoyotoy chapter 18 . 1/29/2014
You should write more I love this story
KahtLynn chapter 18 . 1/6/2014
Update Or I WILL Cry?
Guest chapter 18 . 1/3/2014
YOU HAVE TO UPDATE U PRACTICALLY FORGOT BOUT THIS STORY! Plz update! I hate when people do this! They start a story and abandon it! It can not take that long to write a new chapter. Sorry for bein so UGH! But u HAVE to write a new chapter or u will have a death on ur conscience. Love the story BI!
Tigergirl chapter 18 . 12/10/2013
Awsome story please write more soon
Twilight fan chapter 18 . 7/20/2013
Please update I love this story!
143 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »