Reviews for Amuto OneShots
JustAnother chapter 4 . 11/8/2013
Ugh. I hate Tadase bashers, and bashers in general. Seriously what'd he ever do to you? To hate a character just cause they support another pairing is mindless and stupid.
Guest chapter 9 . 11/8/2013
omfg. wow
Guest chapter 4 . 11/8/2013
i love it!
Guest chapter 2 . 6/4/2013
that was shit
Amuto4EVA chapter 14 . 5/5/2013
*rage fire* COMPLETE YOUR ONE SHOTS! I LOVE AMUTO PLEASE PLEASE PLEASE I LOVE THE ONE SHOTS I REALLY WANT YOU TO COMPLETE THEM TT_TT
Guest chapter 14 . 4/6/2013
...fuck u...
Unicorn1328 chapter 14 . 2/24/2013
You bitch get your ass up and make more of this
ihatemrhartwin chapter 9 . 2/22/2013
RIP Amu, Ikuto. Now youll be together 4ever
Guest chapter 9 . 1/27/2013
WTF SHE JUMPED
Guest chapter 4 . 1/27/2013
Why is it sooooooo SHORT?
illyinfamous chapter 7 . 4/13/2012
im sorry about ur uncle at least he is not suffering now
My secret love chapter 9 . 4/18/2011
i dont like this one it makes me sad! T-T
vanilla1341 chapter 4 . 4/18/2011
U like your stories! SO PLZ MAKE ANOTHER LEMON!
RomanticaKH1 chapter 12 . 7/28/2010
WTF, you know what,not even going there...
RomanticaKH1 chapter 9 . 7/28/2010
WTF
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »