Reviews for Fruitlessly Planning Ahead
angel313 chapter 12 . 8/20/2011
I hope that you will finish this story. It has been a long time.
Husky2014 chapter 12 . 6/30/2011
Is there more to this story? I like it a lot!
frostfalcon chapter 12 . 10/27/2010
I know it's been a while since there was an update but I do hope you get a chance to add to it soon. I'm looking forward to seeing where you go with this.
Dancing Panduh chapter 12 . 5/15/2010
...I don't like Raph... :(

But still. Love your story! :D
Betherzz chapter 12 . 5/15/2010
ok i dont see this ending well for anyone... sad really how she just let raph right back in, and didnt slam that door in his face, what she would have normally done, but nope she just let him share all that personal stuff... and i see this turning bad in a hurry and all i can say is marshall dont come back to abq cause you are just going to get hurt more than you already are buddy :(

great chapter...

cant wait to see what ya got next
Betherzz chapter 11 . 5/15/2010
good chapter, very cute, mary looking things up! lol marshall would probably pass out from shock if he saw her doing that... i cant wait to see whatcha got for us next
Betherzz chapter 10 . 5/15/2010
good chapter, phone call wasnt really what i expected it to be... but they are mary & marshall, since when do they do normal or expected? lol i cant wait to see what comes next
sagey chapter 12 . 5/14/2010
well raph adn brandi always did get on btter then he and mary..

hope mary realizes soon what she could have...

maybe she needs to see marshall with another woman...mught shake her up some..

poor marshall...hope he can hang in there

thanks so much for the updates

hugs
No One chapter 9 . 5/14/2010
Really enjoying this story. Can't wait to see the next update. I am glad you are showing Mary having some appreciation for Marshall. Seems like she really takes him for granted and doesn't really give much to him in return - even any appreciation. It is partly Marshall's fault of course - Mary had a lot thrust upon her as a child and I get she is damaged, but she can be such a b&%tch to EVERYONE and she is very self-centered, but he enables her by taking too much crap from her which doesn't force her at all to make changes in herself that would allow her to grow as a person.
Betherzz chapter 9 . 5/14/2010
mary is on the right track with the appreciation of marshall thing, shes gotta work on that a bit, shes going to run him off just like everyone and everything else in her life, shes gotta give a little when it comes to marshall, its not a take and take relationship its suppossed to be a give and take, and shes taking and taking and taking and theres not gonna be any marshall left at the rate shes going, shes gotta figure it out and do it before something happens and she loses that chance to make it right... say i am sorry for the way i behaved and acted... maybe tell him something that makes him feel wanted and useful :) maybe figure it out and give him a call at 3am just to say i miss you and i was just thinking about you... shes not a touchy feely kinda gal but shes gotta take into account how much hes given to her and how much shes taken, its time to change that before later is to late, tomorrow doesnt come, and time does run out and then there is nothing left but regret, even leaving him some sort of voice mail that i am sure he checks would be a good thing, i would hate to see mary left with regrets when it comes to marshall.. anyway thanks for the great story so far cant wait to see what comes next
Betherzz chapter 8 . 5/14/2010
really good chapter :) cant wait to see what comes next
Betherzz chapter 7 . 5/14/2010
good chatper... just wish the 2 of them would get their acts together... i cant stand that hes just sad and shes just being her usual selfish bitch self and she knows shes hurt him more with her actions since the 2 of them slept together... i cant wait to see what comes next
sagey chapter 7 . 5/14/2010
come on now..I cant take poor sad marshall,,..hope mary soon realises that she can have it all..hope she reaches out to marshall soon..this is mary being mary but hope it doesnt last too long..thanks so much for the update..great stuff

hugs
BuJyo chapter 4 . 5/13/2010
This story seemed so familiar...did you post on LJ too?

Love the angst and sex...always a good combo :)

More?
sagey chapter 4 . 5/12/2010
mary, marshall. a bed. sweat, naked,...lol..all good..

tahnks so much

hugs
22 | Page 1 2 Next »