Reviews for Curtains
Guest chapter 24 . 9/16/2013
Your words are always so beautiful! Especially at the end of this chapter!
Guest chapter 23 . 9/16/2013
Curious now if all he did with her at his house the other night was kiss her?! Glad he's realized how he feels about her now, and how he really felt about Rose back then. It would be really hard to have a relationship with someone if you thought they still loved your dead sister!
Guest chapter 22 . 9/16/2013
Finally - the big kiss! So, will it be everything she's hoped for? What is he thinking? I'm dying for a little more EPOV here - does he have feelings for her? Real feelings?
Guest chapter 21 . 9/16/2013
Oh crap, you knew that was coming...I mean running into Jake. And after everything she told him about how Edward treated her, it's gotta be even more hurtful to him... poor Jake! Well, at least I'm not saying Poor Bella anymore!
Guest chapter 20 . 9/16/2013
Oh, hanging out in Forks?! Wonder what that entails? Edward still seems off in a way and I'm not really sure what his feelings or intent are towards Bella. Are they just friends?
Guest chapter 18 . 9/16/2013
Oh, Alice - the little matchmaker! But I'm seriously glad that there is a more mutual attraction now...and they seem to be opening up a bit more...
Guest chapter 15 . 9/16/2013
I think I'm still having a hard time letting go of how he was in love with her sister, even thought she's probably dead. I suppose Bella doesn't know that part, so she can't hold it against him. I don't trust him though, so I'm remaining cautious!
Guest chapter 14 . 9/16/2013
Oh boy, is this a good idea? Edward seems like he's not really into relationships, but that he likes to fool around. I don't want to see her hurt again. I know I should be concerned about him, but I'm not really. LOL - he's already proven he can be a dick, so he can fend for himself! Just don't want Bella to be dragged into something physical with him, only to have him screw her over...
Guest chapter 13 . 9/16/2013
So much for being over it! Wonder what Edward is thinking...probably about her "rack", right?! So, guess Bella is going to have to tell her friends what really happened...
Guest chapter 12 . 9/16/2013
Ha, are the tables turning here for Edward? Are Bella and Alice still friends or have they lost touch too?
Guest chapter 11 . 9/16/2013
Ugh, it sucks when you have to break someone's heart like that. But you can't live your life for someone else either. Don't envy Bella at this moment!
Guest chapter 10 . 9/16/2013
Glad Bella is finally opening up to someone...and I agree that sometimes a neutral party is better than someone who is just as screwed up as you are. I'm mad at Renee for totally ignoring her daughter's needs, even though she was facing horrible grief herself. I would think as a mother that you would want to help your child through an rough time...they could have helped each other...
2loveybunnies chapter 8 . 9/16/2013
yay, maybe Jake can help Bella heal a little bit!
2loveybunnies chapter 7 . 9/16/2013
Ugh, I still don't like Edward much - so he beat the crap out of Mike, but he isn't jealous? WTH? Therapy...therapy!
2loveybunnies chapter 6 . 9/16/2013
I don't want to keep saying 'Poor Bella', but I can't help it! Why haven't her parents made her go to therapy? She had no self-esteem and she's not really moving on or dealing with her grief and loss. Her parents kinda suck!
1,783 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 8 15 .. Last Next »