Reviews for Angels With Dirty Faces
NeroAnne chapter 3 . 7/24/2010
Ah, okay. I see.

XD! I like his thoughts, he broadcasts them so swell.

XD.

LMAO. Bam doesn't like BRANDON. XD.

WOOT! Bam and I got the same meaning of the truth! Hell yeah! XD!

Valerie would totally be Ville's girl name. XD.

Joel was killed by Ville. -_-

Of course. XD.

Awe...

Damn, he has a lot of memories...

Child like eyes. And he killed him.

XD.

BAMBI! XD!

Awe...

That's sad..

XD! I loved it!
takers dark lover chapter 2 . 5/24/2010
If Matt and Jeff don't work there what are they doing there? And what does the WWE have to do with it?
NeroAnne chapter 2 . 5/22/2010
I did not! XD!

Story:

So, he remembers nothing about Ville...but somehow knows him. Hmm..

XD! Jeff is sweet. Always the peace maker.

XD! Matt is so rude, laughing at his name! XD!

XD! Finnish ROCK GOD. XD.

XD! Awe...they don't know.

They're gonna find out. 0_0

*reads on*

Who the hell...?

Whose SHE?

What the hell just happened? XD! Babe, you confuse me so damn bad. XD.

Only in the lap must they speak middle names. X3!

XD! Awe, I love that Matt said that! XD!

Ooooh they're battling...

Awe..Jeff is close to Joel...

That's cute. XD.

*reads on*

XD! VILLE! XD!

LMAO. XD! Why didn't they call him, "Cole" XD!

LOL. XD.

Awe..

XD! Yeah, you're odd. XD.

Love you, heila. XD.
takers dark lover chapter 1 . 5/19/2010
This looks very interesting I can't wait to read more.

Oh and the lots of Shannon I just love that. YEAH!
NeroAnne chapter 1 . 5/19/2010
That was such an odd read, XD!

I do love how you balanced everything out though. XD! That's A LOT of pairings, how are you gonna keep up with them? XD!

XD! They call each other by their middle names! Siiick! XD! I love that!

Ooh..he makes a good point..

Why abuse someone he claims to love, indeed.

Wow, that's a lot of notes, XD!

DIARY! OMG! EPIC!

XD! HERMANNI! XD!

WOOT!

I love you too, my dear wife.

Rape them all you want. Just don't make Jeff, Ville or Ted rape them and I'm fine. XD!

Loving it!

LOVE YOU!