Reviews for The Change Within
Poppy.Girl.11 chapter 14 . 12/31/2011
Omg I have been reading you story since the beginning and I am in love with it I just frickin loves when she beat up Jennifer... Trevor is such a dick but I love him anyways. But it serves him right to get slapped after he said that about Jeffery so please update as soon as possible
ShipMalec chapter 14 . 12/26/2011
I like how the plot is going with the backstabbing-ish moments. I think you sorta made Raven fall for Trevor a little to fast; their supposed to HATE each other in the beginning, right? Great job with the characters too! :)
iamalphagirl chapter 14 . 12/26/2011
BabyAnne116! You are so riiight! I totally agree with you. I hope Trevor really has true feelings for Raveh. :((((( but he's still an ass for that low blow about Luke's brother. He'a such an ASS! :/ I HOPE YOU DO A TREVOR POV! :( i really want to know what's going on in that asshole's head :) HAHAHA
chinita1 chapter 14 . 12/26/2011
Lov it keep writing and I hope u win here in Florida :)
Mushierooms chapter 14 . 12/26/2011
That's so low. I swear I wanna punch that little douche bag of a head off his body now. Such a good story :) I hope Raven ends up with Luke. Screw Trevor, he deserves no more respect from any girl who's isn't stupid as hell, maybe he'll cheat on Jennifer if they get together then she'll realize what a total ass he is and what she made him put Raven through. Lol weird if they became friends at the end and make every girl somehow hate Trevor. :3
melkisihou chapter 14 . 12/25/2011
Yeah, still totallt disheart Trevor. I want me some Luke!
BabyAnne116 chapter 14 . 12/25/2011
Seriously, that was a low blow from Trevor. Thats was plain cruel what he said about Luke. I dont blame Raven for slapping him, he truly deserved it. Does this mean Trevor now knows that Raven never cheated on him? Or is he still that dense to realize the truth? Please update soon! Preferably with Trevor groveling at Ravens feet :)
BabyAnne116 chapter 13 . 12/13/2011
Hmmmm, well..i STILL would rather see Raven and Trevor. I dont know...i think trevor had real feelings for raven. I have a feeling he just got extremely pissed when he saw the pictures of luke and raven and just wanted to get even. Please update soon with a Trevor POV :)
iamalphagirl chapter 11 . 12/12/2011
please can you make a Trevor POV in chapter 14? :)
iamalphagirl chapter 13 . 12/12/2011
Trevor is a f**ck*ng a**h*le! HAAAAAAAAAATE HIM! although, i still hope they end up together :) but he's still bad. : such a jerk.
MelkiSihou chapter 13 . 12/12/2011
Did I ever mention how much I heart Luke? I totally disheart Trever though. If Raven doesn't end up with Luke, can I have him?
Ms. Louis Cordice Zabini chapter 13 . 12/12/2011
what a ass Trevor is and i hope he regrets ever playing with Ravens feeling and starts missing her now that their not together.

update soon
katerina4eve chapter 12 . 12/8/2011
I love this story. I cant wait for the next chapter. I really want to see where your going to take this. I find your writing skills amazing and your creativity is completely great. I awsit your next chapter pactiently.
iamalphagirl chapter 12 . 12/2/2011
WAAAAAAAAAAAAIT, what HAPPENED? :) hahaha :) UPDATE SOOON :p
devil's angel 18 chapter 12 . 12/2/2011
please update soon. i am in love with this story i can't believe trevor dropped the bomb like that. are you going to do the next chapter from his point of view. please update much love 0)
192 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »