Reviews for Doll Collection
herpaderp chapter 4 . 9/24/2011
i would say holiday is more like a matryoshka with is a russian doll that has alot of smaller dolls inside it. kinda like inside fears,hates,wants, and such.
Mitsuki Shigamatsu chapter 2 . 8/12/2010
I agree... some times.. it feels like everyone was made in a factory or something...
yinspirit chapter 4 . 7/18/2010
cool story. doctor holiday i think should be clay. sorta hard on the putside (towards breach anyway) but soft (upset) on the inside. oh, and breachs special place would be the Greemland Ohio school from her episode. Gimme mah cookie.
Solora Goldsun chapter 3 . 6/18/2010
Greenville Ohio. _ This chapter made me sick... I cringed a few times and didn't want to read anymore a few times. Don't take that the wrong way! That shows how skilled you are! Still...poor Tammy... Makes me feel even worse about what happened to her in Breached. Do you think she's still alive? I hope she is...poor kid... I hope your friend has a better future than Tammy did.
XirisheyesX chapter 2 . 6/17/2010
Oh, I also want to add that you don't really need to recap the chapter at the end. You do a fine job telling the story .
XirisheyesX chapter 1 . 6/17/2010
Chap1-3 Review:

This is really good...and really, really depressing. I especially liked chapter 2 and the way that Bre described everyone as dolls. 3 I was a little meh about, but the writing was still good.
Munia chapter 3 . 6/16/2010
wow i really like this, it is dark but it is also real...
Munia chapter 1 . 6/16/2010
oh my...this is very interesting. a good story with a good plot. i liked the episode with Breach. i like psychology and nthat actually was pretty well thought out for a cartoon.

please update soon.

live long and prosper.

me
Solora Goldsun chapter 2 . 6/15/2010
So...freaking...dark... *shudders and holds arm nervously* Sorry, I have a great imagination and your descriptions of Breach slashing her arm made my arms tingle a little... Man, I wanna go in there and give her the biggest hug of her life! Where's that jerk of a foster father? *pulls out flamethrower* Lemme at him! Great job! Update again soon!
Shadow-L-Chan chapter 2 . 6/14/2010
Aww... Breach needs a hug.
EpicMickeyX chapter 1 . 6/13/2010
you are COOL! Breaches past dark and vague...Like Rex's But he's a happy hero (action figure) to Breach, yous smart
Solora Goldsun chapter 1 . 6/13/2010
*shudders* So creepy... Good job! I have an idea! Why not try one about a one-eyed teddy bear given to her by her best friend right before she became an Evo! That could be good! I hate when mothers are overly controlling like that...and Breach's mother didn't seem to love her at all. Very dark and angsty, just like Breach! Awesome *favs*