Reviews for Family Business
Laura chapter 16 . 12/31/2012
Woah! 0_0

I almost feel sorry for them... Almost.

Great stor by the way. _
rainyRay chapter 16 . 6/10/2011
Ivory: DON'T FORGET US! *revs chainsaw*

Ebony: HELL YA! *brings out a pack of knives* Here's your explosives Ivory. *hands her some bombs and hand grenades*

Both: CHARGE!

Giese: NO!

Reaper: NOT MORE OF THEM!
LittleKuroNeko-nyan chapter 9 . 12/31/2010
actually its Aibou... not Aribou...
LittleKuroNeko-nyan chapter 2 . 12/31/2010
damn. shoulda made it 24. april 24 is my birthday. .
Sakural7865 chapter 16 . 11/9/2010
D*** IT! I missed the fun! Can't wait to move to the sequel!
Yukiko Shiroryuu chapter 16 . 9/5/2010
Yukiko: *hugs you* Arigato Kirei-san! I love this chapter soo much! You even put out my favorite shotgun! Beat that, Johan! I helped killed the men who tried to break you and Judai apart! I'm so happy! Arigato! I'll be seeing you in your next story! ;D

Yukiko Shiroryuu
CendrithePyroQueen chapter 16 . 9/5/2010
*laughs maniacly* we got to kill them! we got to kill them!

haruka: oh my god this chapter made our day!

chara: wonderful. absolutly wonderful it was amazing!

haruka: youve earned our respect! cant wait till the next one!
radbackflips chapter 16 . 9/4/2010
XDDD DANCE MONKEYS! DANCE! XD Best. Finishing Chapter. EVER! You're awesome, Kirei-chan! Luv you!

If you're gonna write a sequel, can you do it quick? 'Coz I really wanna know what happens next 3 XD
Chris Emrys chapter 16 . 9/4/2010
*suwng sword at what is left of the haze operatice* TAKE THAT!
YubelChan chapter 15 . 9/1/2010
XD Lmao! I totally forgot about that! XDDD Lol! Well, at least it's done! XD Yays and boos! But like you said, there's always a new beginning... or something like that XD
CendrithePyroQueen chapter 15 . 9/1/2010
awwww! how sweet! johan finally maned up enough to ask judai to marry him. and after losing a duel to his uke to . oh johan i wonder if youll ever beat judai

haruka: nope.

chara: wow your short on enthusiasm today arnt you

haruka: a little. and its nice to see that peoples OC are comming in

chara:
Chris Emrys chapter 15 . 9/1/2010
I love this chapter Johan finally proposed! I can't wait to see the Omake And how is Judai's family
Yukiko Shiroryuu chapter 15 . 8/31/2010
Yukiko: *looks at missile* What? *pulls out a Stinger rocket launcher* THAT THING IS GOING DOWN! *fires and intercepts the missile* HAHAHA! I WIN! IN YOUR FACE PRETTY BOY!

Miku: I appeared! Thank you so much Ryuusei-san! I- we love this chapter very much. And I got to hit someone for my entrance!

Yukiko: YOU FINALLY PROPOSED TO JUDAI-KUN! FINALLY! I THOUGHT WE WERE GOING TO WAIT TILL THE WORLD ENDED! I'M STILL GOING TO HUG YOU!

Miku: . you almost did... keep that up and you'll send Johan back to the hospital on his birthday.

((Wonderful chapter, it's so funny how Judai panicked for not getting Johan a gift, sneaky Jazz. . Looking forward to the next chapter and future new stories!))

Yukiko Shiroryuu
radbackflips chapter 15 . 8/31/2010
Wow That was AWESOME! Do the omake soon, do it soon

I really wasn't expecting the cameos, but YAY! Artemis and Orion showed up XD Thanks for that! Update soon, Kirei-chan!
CendrithePyroQueen chapter 14 . 8/26/2010
great job! oh and yes sho you have far more than that. for one you have a kick ass older brother and an army of fangirls who will murder anyone who makes you cry. oh and man i wanted to kill that Redenzik girl dor a second. judai doesnt need training! he has yubel!

anyway i'm sad to hear that there will only be two more chapters... great job and update soon!
67 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »