Reviews for What Keeps Me Breathing
Doee13 chapter 17 . 10/5/2010
Great story, almost made me cry with jacob. Jacob's my fave character i cant beleive you killed him. Lol. jk.

Great job!
AsiaCullen chapter 23 . 9/29/2010
heheh u mentioned me! iloved it i cried! awww
mrs.lilibet cullen chapter 23 . 9/21/2010
wow great story wish it was longer but I guess it had to end at some point keep it going though your a great writter
sarahlouise80 chapter 23 . 9/20/2010
aww what a perfect ending to an awsome loved it.
karicarmean84 chapter 23 . 9/19/2010
WOW! This has been a great thing to keep up with! I soo happy you killed off the Volturi. Yay Nessie got her happy life with Seth! Thank you for writing a wonderful story! I love it!
Hanner Nanner chapter 23 . 9/19/2010
Awwwww!
XxLydzxX chapter 23 . 9/19/2010
OMG! was amazing! i absolutely loved it :D well dun! i'll try and check out ur other stories im readin like a million fanfics atm lol xP anyways had a really gud time readin this stry but im sad too see it end... xxx
Barbiegirl 22 chapter 23 . 9/19/2010
so this is probably going to be my last review for this story... notice how i said probably. it was a great story that kept me wanting to read more and more. so i hope for a sequel. fingers crossed. maybe about the kids? well write on.

barbie D
stormdog11 chapter 23 . 9/19/2010
oh my god...wonderful story! i love it! but i can't believe you're finished...but nice story. i gota make sure you haven't updated your other stories and i missed it. but awesome story!
AsiaCullen chapter 22 . 9/16/2010
HO LY SHIT!
Alena Dragonlicous chapter 22 . 9/12/2010
IDK if i already reviewed but this story made me cry so much! At first i hated you for killing of Jacob... but then i loved you for making her fall for Seth. Please tell me you aren't finished. This is my all time favorite story so far. :)
sarahlouise80 chapter 22 . 9/7/2010
omg!hope shes ok!that was soon!
XxLydzxX chapter 22 . 9/7/2010
OMG OMG OMG! hehehehe soooooooo gud! i love it keep goin cnt wait 4 the next chapter :) xxx
hellotocarissa chapter 22 . 9/7/2010
omg! please update soon!

great chapter!(:
mrs.lilibet cullen chapter 22 . 9/7/2010
aww cme on longer chapters if you gonna take long on updating but it was great please update asap
106 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »