Reviews for Monochromatic Dreams
LatiosGallade chapter 7 . 3/3/2014
more please!
vampire lala chapter 7 . 5/19/2012
just awesome.i cant for the next chapter!
Magic Kirby chapter 7 . 2/20/2012
Its such an amazing story! and that only made it worse as i got to the end and realized that the last update was almost a year ago... But anyway i really enjoyed it :)
Duosharp chapter 1 . 7/26/2011
ChessShipping. Yay! R. Vienna... Rawks? But when ARE you gonna update?

Too bad no one supports HeartSoulshipping.
Baerene chapter 5 . 6/23/2011
love this story! please im begging you, update soon! lol cherens outburst, completly random and funny. I WANT MORE
Guest chapter 3 . 5/24/2011
Oh, N. I have a feeling he'll be more important later. Anyways, another great chapter!
Guest chapter 2 . 5/24/2011
Aww, this one was a bit sad, but cute. Poor Whitlea.
Guest chapter 1 . 5/24/2011
Great story! I just started reading it, and I absolutely love it! :)
MissTreason chapter 7 . 5/23/2011
This is really good so far. Can't wait for the next update. :D
Starlight-Ninja chapter 7 . 5/22/2011
Yay, update! And Cheren's out burst. XD
Tracy chapter 7 . 4/25/2011
I luv ur fanfic! I truly am a ChessShipper and also support OldrivalShipping. (bluexgreen) hopefully u can add oldrival 2 the fanfic! _
SuperSammyXD chapter 7 . 4/25/2011
im srry i didn't wnat to log in. anyway,this is rlly good and i hope you conyinue it!crap my dads home gotta go update sooon!
xbluexrainx chapter 7 . 4/24/2011
Yes. That name is quite badass. And yes. I dislike the name Hilbert, too. Anyways, poor Red... so unsuspecting...
CoffeeIncluded chapter 7 . 4/24/2011
"I was going to be using Cheren Shiro for this, drawing inspiration from a friend's fic" :D
terra-cotta-warrior chapter 6 . 3/20/2011
I like it! Ugh, I just hate N now.
57 | Page 1 2 3 .. Last Next »