Reviews for Silent Gulch 2: Retribution
CptnCorr219 chapter 22 . 1/12/2014
Great, just like the first book. It has enough mystery and action to keep me intrigued the entire time. I honeslty enjoyed reading this, and I will start upon the next book tomorrow. This trio is quicjly turning out to be some of the best stories I've read on this site.
adeadfreelancer chapter 22 . 8/3/2013
Great story! Can you put 1 back up? I love the letter during the Xmas special
Himizu-chan chapter 22 . 3/27/2013
Oh dear god... I wasn't gonna review anymore, but this was too goddamn cute! Oh poor sad little Alessa! And seriously I cannot believe how cute you are making Grif and Simmons, it's just plain scary! And omg Pyramid Head gave Church a katana that is the most fucking adorable thing I've ever read in my entire life!
Himizu-chan chapter 20 . 3/27/2013
For someone who claims to worship Church, you sure do kill him a lot. You killed him at least four times in this fic I think. Holy crap though, this was amazing! I'll start reading Redemption soon, I promise!
Himizu-chan chapter 19 . 3/27/2013
Fuckfuckfuckfuckfuck why are you trying to destroy my brain with your writings? Holy shit! Did this happen in RvB? Obviously without the monsters... But did it? Jeezus I need to watch the rest of the seasons!
Himizu-chan chapter 17 . 3/27/2013
Let me try to sum up my reaction to this chapter as best I can...
From the absolutely beautiful descriptions of the church decaying during the sirens to the banter between Leonard and Pyramid Head (well mostly Leonard, but whatever)... and yay for killing dumbass religious fanatics! But yeah, this chapter was my favorite so far I think!
Himizu-chan chapter 16 . 3/27/2013
Oh god, not a jail... That's never good...
Oh fucking seriously? Donut plus Caboose cannot be a good thing, this is gonna go really bad really soon, I'm sure of it. And did Sister really just start playing the part of the stupid slut in a horror movie? Now all we need is for her to take a shower or something...
Okay, so the part where "Leonard" walks in with the blade and all... My brain fucking exploded, I swear... holy crap...
Himizu-chan chapter 14 . 3/27/2013
Oh dear god... Of course you would make Tucker's animal the goddamn rooster! I almost choked. Of course, that does explain why Sister likes Tucker... bow chicka bow wow! :-D
Oh, Donut's a pretty little pony! Wow, where did that come from? Hmmm...
Oh god, the banter between Tucker and Sister... Holy catshit... And I thought the stuff we put in Dusty Pages was bad...
Um... really? Holy god, I think I actually felt sorry for the ox. That makes me sad though cuz now I'm thinking of Hatsuharu and let's be honest, Hatsuharu is fucking amazing... And ungodly amounts of sexy. Neither of those words describe Caboose... Shit, now I'm mentally trying to go through and remember which characters you made which animals and seeing how they measure up... because I am goddamn insane...
Himizu-chan chapter 13 . 3/27/2013
What the fucking what? Did you just make Grif and Simmons... act cute? WHATTTTT? WTF! My brain... it just... AGH! *runs screaming into a wall*
And the rooster... fucking... "Buck cluck buck bawk"? I actually burst into hysterical laughter when I read that... Omg...
Also, and this is something that all horror things do, so you did it exactly right and this isn't a complaint directed at your work, but why for the love of all that is holy, when someone says "run the fuck away" does no one ever just run the fuck away. Goddamnit Alessa! I would smack her, but she'd probably just beat the shit out of me, and then Tex would beat the shit out of me for daring to touch her daughter, and then Church would beat the shit out of me too, and then Pyramid Head would probably tear my skin off or some bullshit...
Himizu-chan chapter 11 . 3/26/2013
"Stay away from my man!"? REALLY? You really made Simmons say that? I don't know whether to strangle you or hug you because that's so insane but so fucking funny...
Himizu-chan chapter 10 . 3/26/2013
Jesus Christ on toast, you should not be so good at writing suspense! I was nibbling on one of my fingernails at while I was reading and I swear to god I almost bit the tip of my finger clean off during the siam fight, then you go with the tiger and holy jesus god if this fic wasn't over and this was a real cliffhanger, I would be in my car right now driving to your house to beat you with a squirrel until you wrote more!
Himizu-chan chapter 9 . 3/26/2013
*shudders violently* Sarge and Donut's banter... and then Sister and Caboose... and Grif and Simmons... *shudders and has a seizure on the floor* Fuuuuuccccckkkkkk you are a twisted child! But I feel like I should have known that already... *stares at Dusty Pages* Yeahhhhhh, you are a seriously messed-up little girl
Himizu-chan chapter 7 . 3/26/2013
Holy motherloving catshit, woman! I cannot believe this is only rated T! That was the most gloriously wonderfully violent thing I've ever read in my life! Mmm, ripped-out hearts! :-D Ripped-up Church is less yummy, but still epic! Of course, it's Silent Hill, so anyone that comes in here and doesn't think there will be violence deserves to be scarred for life, bwahahahahaha!
And yeah, I'll try to put all my comments in reviews now instead of texting you. That way I don't annoy you at work anymore or whatever, plus your review count goes up, which is always a yay!
themytick chapter 2 . 2/24/2013
Haha simmons and grif were locked in a damn clauset for 10damn hours and emerged as a couple. Brilliant
BKKit chapter 22 . 7/21/2012
Oh god...(bad pun)...

I started crying when Church was killed, sobbing with happiness when the last entry in the journal was read, crying(again) when ten-year-old-Al read the note from Church, and giggled when Church gave PH his 'present'(they are friends in a f-ed up town and it is adorable/awesome).

70 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »