Reviews for Phoenix Rising
Crystalzap chapter 35 . 6/23/2011
Lol that was great! your grammar was a lil off but I could still understand it and I LOVED the reactions from everyone back in Konoha XD

Though I don't know why everyone is so surprised Naruto's hot, I mean he's a what 21? year old ninja (works out), with bright blond hair and sky blue eyes... who wouldn't think he's cute/hot?
Chibi Sasu Forever chapter 35 . 6/23/2011
o YAY YAY I love it when i check up on this story and there's an update! hehe made my day even if i didnt get to read it until 1am lol but yes this was another great chapter that i found really sweet :) i do like the way that the secret is slowly being released in parts and sasukes reaction to the kiss was great x3 *hugs lil sasu* :) well thank you for the update and i eagerly await the next instalment :)
kurokazeryuu chapter 35 . 6/23/2011
Some unexpected twists, but I like. Looking forward to the next release.
demanicangel chapter 35 . 6/23/2011
lol that was a good ending to the chapter

i just picture Hinata haveing a nose bleed as well as her fainting lol

keep up the good work

can;t wait for the next chapter
magicaltoothbrush chapter 35 . 6/23/2011
Awww sasuke's first kiss! How sweet! Loved lee's reaction!Can't wait for when hes like 12 n goes back to konoha! Since he grew up like naruto is he gonna have a mouth(like just blurt things out bt in a sasuke way?) idk I'm just guessing:) bt I hope u update soon!
Sylvia.I chapter 35 . 6/23/2011
a very nice chapter. simple but with a lot going on at the same time. i liked it alot. keep up the amazing work. can't wait to read the next chapter.

Sylvia
monkeycrunch88 chapter 35 . 6/23/2011
omg! you almost gave me a heart attack with the title "Announcement." a loooot of previous authors are either leaving an authors note or quitting the story whenever that's the title.

Anywayz, i absolutely looooove your story, it's so unique and extremely well written. i hope to hear from you soon, this is an absolute joy to read )
anon chapter 35 . 6/23/2011
a-dork-able continue please .
Harco8059 chapter 35 . 6/23/2011
Amazing chapter as always... I love it... Naruto is really a good father and Sasuke is too adorable... I've kinda like his attitude in here... Sweet and innocent...
Rockahippo chapter 35 . 6/23/2011
I was so delighted to read the latest chapter because I have been on my toes waiting for you to update! I like how you've concluded the meeting with Shikamaru & it's heartening to know that at least the team is convinced that young Sasuke has changed for the better. I really wonder what the new story arc entails & am looking forward to it! I know it'd be cruel on you for me to say this but I hope this story doesn't end, haha!
force majeur chapter 35 . 6/23/2011
Makjang! I WANT TO KISS HIM TOOO!
zero98 chapter 35 . 6/23/2011
good
Deer Flower chapter 35 . 6/23/2011
Aww nice chapter,was sad to see it now they know,Hinata is probably heartbroken,and Ino has fulfilled a dream:sounds good to me xD though I can imagine Sakura not letting this go by can't wait for the next chapter :)
wintercrystal chapter 35 . 6/23/2011
awesome! please update soon! cute ending :)
EmiTenshi chapter 1 . 6/23/2011
I just love your story, it's so wonderful. The plot is so interesting and cute with each chapter keeping me interested and waiting for more. I hope you update soon :D Keep up the great work!
4,090 | « Prev Page 1 .. 206 213 214 215 216 217 218 219 226 .. Last Next »