Reviews for Misunderstanding
NorthernMage chapter 1 . 5/16
Oh, Misa...
Guest chapter 1 . 7/21/2013
WTF!? what is with all o the L and Light yaoi crap!?
AngelofDarkness95 chapter 1 . 11/10/2012
loved it so funny :D XD
applepie6 chapter 1 . 6/30/2012
hahaha LOL
killing u with umbrellas chapter 1 . 2/5/2012
:D

i literally laughed out loud.
LchangetheworLd chapter 1 . 12/17/2011
LOLOLOLOLOLOL I'm sitting here laughing my heaad off! I can really see this as something L would do :D I nver thought you would haave written somthing so funny. Keep up the good work.
Haru Inuzuka chapter 1 . 6/6/2011
-hystarical laughter- Looks like Misa's a little perv~! XDD Thanks for the laugh and hinted L/Light Yaoi~!
zzzzzzzzzzzzzzzz8910 chapter 1 . 5/21/2011
(too lazy to-... screw this. I'm logging in)

That was soooo funny! And it's really hard to make me say that. I LAUGH AT NOTHING.

- Z.M.
Safiiri chapter 1 . 5/14/2011
AWESOME! Fell off my chair giggling, love it!
Merci Monsieur chapter 1 . 4/3/2011
haha omg i had no idea WHAT was going to become of this story... a tease thats what... *grumble*grumble*

but a good tease! nice change from The Story of L cuz i needed some humor:) i believe im fast becoming a fan of your stories:D
UndineAlice chapter 1 . 7/15/2010
Hurhurhur :U Misa-Misa's a perv! X3 This made me giggle! lawls
EvangelineNoel chapter 1 . 7/14/2010
EEP! Misa accused L of being a pervert, but...xD

Yay for unintentional LxLight!
noijonas chapter 1 . 7/13/2010
Holy crap I loved this.

XDXD
leah3 chapter 1 . 7/13/2010
LOL that was funny! :D