Reviews for Shrimp Paella
Guest chapter 30 . 10/4
- these little excerpts always make me so happy! Its amazing how much depth can be found in so few words. Thx for posting!
luluhrh chapter 29 . 6/22
this is so true. he complains about the little things, but the big things are things he has to carry on his own and not share with anyone, so he can't complain, otherwise everyone will know how hard it is and try to help. Ed doesn't want help. he wants to fix things. and if he does it alone, then so be it. Al shouldn't have to carry his burden. Ed will shoulder the burden of his mistakes.

Guest chapter 29 . 6/20
Nice analysis of Ed's brattiness and such. I think it's pretty spot on.
AiJay chapter 29 . 6/19
Omigosh thats so sad and sweet when you think about it! I love how so few words can tell so much about a character. thankyou for posting~
AiJay chapter 28 . 2/2
haha that's beautiful! i can so see the two of them at it... again XP and poor al, trapped in the middle of it all XP when you think about it, that could be in about any point in the story line. its comforting to know that not much changes between them :3 thx for posting!
Guest chapter 28 . 2/2
Those adorable dorks! I love how you write edwin.
luluhrh chapter 28 . 2/2
aww. . . they're too cute! XD

great job, as per usual. keep it up, please!
AiJay chapter 27 . 1/24
I showed this story to my sister. we both agreed... omigosh. that is SO him.
still can't stop laughing! he's your typical 'guy' character in all these stories... not being genderist, but its kinda how it is... this is just too perfect. thx for posting! (still laughing)
luluhrh chapter 27 . 1/23
lol yes XD
Guest chapter 27 . 1/23
This is one of my favorites so far. Very nice! I couldn't help but laugh at how well this matches the characters, as well as the milk reference at the end! XD
AiJay chapter 26 . 1/21
aww thats so cute! and amazing! alphonse is my favorite character. those few paragraphs summed everything up perfectly!
luluhrh chapter 26 . 1/21
. . . that's beautiful. everything you've written in this is beautiful. god damn it. . .
luluhrh chapter 24 . 1/21
. . . oh. my. god.

*tears* if. . . if only. . .


. . . i just wish he could have lived. . .
luluhrh chapter 19 . 1/21
*sniffle* it's sad. . . because she did love her son, once. and she still does, unconsciously.
luluhrh chapter 18 . 1/21
lol. . . EdWin family moments are TOO CUTE. especially this one. d'awwwwwwwwww!
59 | Page 1 2 3 .. Last Next »