Reviews for True Colors
Mischief2459 chapter 1 . 3/13
I love it. It's haliarous!
aya2aya3 chapter 1 . 2/12
This is sooo him!
Raywolf Shibelt chapter 1 . 8/13/2014
Manabishi chapter 1 . 5/31/2014
Oh you are a genius, this was amazing *o*
tomorrow4eva chapter 1 . 12/29/2013
Maybe its because the pink uniform looks nice with flowers? Hehehe
Dethia1101 chapter 1 . 12/1/2013
The crack burns my lungs as I laugh. Kudos to you!
the Dah chapter 1 . 9/3/2013
I actually can see Kurama fine tuning attacks to match his clothing... brilliant!
Guest chapter 1 . 6/10/2013
after five years, you are still my favorite YYH fanfic author! this just gave me the mid-day kick i needed. perfectly written, stupid-smile-on-my-face funny! :)
NightShadow131 chapter 1 . 3/5/2013
Lmao. Oh geez. This is so ridiculous and hilarious at the same time. I love it, lol.

I like how it starts off with Kurama telling Hiei he's bored, and then how Hiei tries to ignore him. It's so like them. xD I am definitely glad you brought up his uniform, though, with this cuz it would made no sense otherwise, lol. Pink uniform to confuse people... It certainly confuses me! xDD I also like how Hiei just tries to hint around the subject to try and get Kurama to tell him what's "wrong" with his attack. Nothing could have prepared him for the response of prettier! lol. Too funny.

Great, great ending, btw. Lol!
Sano chapter 1 . 1/20/2013
Adorable. Just adorable.

It perfectly addresses Kurama's vanity.
aphroditeachan chapter 1 . 12/4/2012
Haha, love it. Kurama is hilarious and utterly perfect.
liting791 chapter 1 . 10/17/2012
It‘s rrrrreally lovely story!!I can’t help sharing it to my friends,could i translate into Chinese and post to f?kw%B2%D8%B7%C9 ??thanxxx!!
KM Choc chapter 1 . 7/25/2012
In an odd way, I can see Kurama doing this.
GeEKy-nERd chapter 1 . 7/21/2012
Oh, the laughing caused by this fanfic... I love their interactions to bits. Your writing is so lovely. Continue the awesome work! Happy writing!
Ani Mei chapter 1 . 6/25/2012
This is hilarious! I need to rewatch the show and pay more attention to these small details. I love your portrayal of the characters. They are always so believable and in character, it's so natural! I really like your style and observations, I am going through your other works and can't wait to read more from you! Keep it up!
61 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »