Reviews for What if All Hell Breaks Loose Part 2
casammy chapter 4 . 5/14/2011
I do not like that the children die though they went to the sky, it is very painful alone of remembering whenever dean and sam have died and I have been glad that both were not going to die for michael and Lucifer
Ghostwriter chapter 4 . 7/29/2010
Ha ha ha ha. Cool. Catch ya on the flip side.
samgirl19 chapter 4 . 7/27/2010
:.( this is sad with tears but at least no hell on earth and idk why but when i read the sad one i tend to get all emotional
girlyghoul chapter 4 . 7/27/2010
AWW YAY! This kind of death!fic is ok- when everyone still ends up happy and together! YAY! And Alistair's funny. It's too chilly on Earth. (Erm, not in the South in the Summer, dude!) You did have me a little worried for a while when Jake was back and leading the army, but it all turned out for the best.

And Leprechans! HEE!

Good one!
renegade-chevy chapter 4 . 7/27/2010
I LOVE this story! I passed it onto some of my friends :D The part where Dean tries to hug Sam goodbye, That made me cry. so sad. And the ending was great. They're all happy :D yay! Thanks for posting. Had a crap first day back at uni so this is exactly what i needed. thanks :D

Lauren
girlyghoul chapter 3 . 7/26/2010
Ok, whew! What happened was what I really hoped would happen- That instead of tortuing Sam, John would help him escape. But I didn't want to hold out too much hope as... well Poor Sam gets tortured a lot- almost seems to be his job. Luckily not this time. But good they got out and now go to Heaven! YAY! But that darned YED is still there since the last bullet got wasted on Ghost!Sam. *shakes fist at that YED!* And I don't know if this is a death!fic or not. Sam and John going to Heaven at least would be good. But getting to stay with Poor Dean would be good too. Just hope that YED doesn't muck anything else up! I love him, but he can be a pest at times!
samgirl19 chapter 3 . 7/26/2010
omg yed is still alive uh oh and omg poor dean seeing his dad and sammy one last time
maxibatts chapter 2 . 7/26/2010
The first part fo the chapter was really well written, you totally got to all Dean's feelings, and the whole fire thing i hadn't even thought about. And intriguing that Sam would go to hell. I liked the "Where's Sam? With Ash dead, Sam's now officially the smart one." I thought that was pretty cool. :D Can't wait to see what happens now, i think i know who John's first victim will be...
samgirl19 chapter 2 . 7/25/2010
omg sam is in hell and john got off the rack and omg john is going to torture sam and poor dean
girlyghoul chapter 2 . 7/25/2010
Oh snappity snap! My brain can already start thinking of where this might be headed and it ain't good! Oh man , I hope Sam and Daddy can team up and beat the crap out of Alistair and Lucifer too. Poor Poor Dean though! ARRRGH! Still trying to save Sammy from the fire *sniff* You're right that was another box of tissue moment! Oh boy, this is probably going to get more gut wrenching before its done!
girlyghoul chapter 1 . 7/24/2010
WAAAH! You weren't kidding! Only chapter one and it's hanky time already! "He was reminded of when they were little and Sam would get sick. He was always the one to stay up with him in case he needed anything. He choked back a sob at the realization that Sam would never need anything again."

UGH! Just here. Here you go, my heart ripped out of my chest. You can just have it. Arrgh! Must bring even more tissues next time. Very good job in ripping my guts to shreds, thank you very much!
samgirl19 chapter 1 . 7/24/2010
i have a feeling sam is going to end up with alistair and i might need tissues for this one