Reviews for Road Trip
Guest chapter 3 . 8/14/2014
Can ubplease update with more stuff with beck and jade please
girlygirl101.ash chapter 4 . 12/3/2012
When are you updating
Timeless Wings chapter 4 . 7/22/2011
Awww! Period. Peace, peeps!
teh00q chapter 4 . 6/27/2011
Plz update soon!
ciaranoelle chapter 4 . 4/16/2011
Keep going! Update SOON!
Ali Lovette chapter 4 . 4/4/2011
LOL love it! Ud soon! :) lovely work! *SMILES BRIGHTLY WHILE TRYING NOT TO LAUGH* LOVE IT! Haha Jade thought it was a ghost:)
LizGilliesFan chapter 4 . 3/6/2011
OMG please continue pretty please
LizGilliesFan chapter 3 . 3/6/2011
Olkay you made people realize the truth in this falter I loved this chap do much! I just wish this could be on the show! BADE FTW
LizGilliesFan chapter 1 . 3/6/2011
That's cute
PearlyTapiocaFlower chapter 3 . 12/25/2010
this is great! please update soooon. :)
ashyboo02 chapter 4 . 12/8/2010
awww, this is soooo cute! i love beck/jade together sooo adorable :) can't wait to read more.
TurtleMoose19 chapter 4 . 10/2/2010
awww the beck/jade is so cute in this. and andre liking jade. and tori being a bitch that eveyrone wants to slap. lol. update please!
Amicus Bonus chapter 3 . 9/18/2010
Excellent so far! The characters and events are just as crazy as they would be in an actual episode! Please continue, I really wanna see what happens!

Pax Tecum,

Amicus Bonus
tiarashine chapter 3 . 9/16/2010
Ur story rocks I love love love tottally cool I'm a cabbie shipper and it's my fab cabbie story
soft words and airy touches chapter 4 . 9/15/2010
The order of the chapters are confusing me, but other then that, such a cute story! :D

TORI. GIRL. GET AT THAT BOY. IN FRONT OF YOU. RIGHTNOW. xD

Sorry. Avid Tandre fan. ;D

So, I think you've done a pretty good job with these. I'd love to see more.
38 | Page 1 .. Last Next »