Reviews for Tsu kun's Diary Adventure
TunaSFX chapter 11 . 10/8/2010
:D Lol loved this chapter. Tsuna will so regret his actions. The next person should be Ryohei. I wonder if Tsuna was the one who taught him how to shout extreme.
Hbo25 chapter 11 . 10/8/2010
It's great even though it is short i hope you can make it longer

keep up the good work! :)
LonelyDayzDreamer chapter 11 . 10/5/2010
OMG! To think that Tsuna was the one to teach Hiba-no, Kyoya-kun (hehehe) his trademark phrases. I wonder if Kyoya-kun from the twenty years later future still remembers. Maybe he knew the whole time, but was waiting for Tsuna to go back in time and come back to the future so he could bit him to death. Otherwise if he did it earlier, it would be meaningless. What's the point of biting someone to death if they don't even know what they did yet?

It was so CUTE though when it was said that Kyoya-kun actually believed Tsuna when he said he was a robot. Maybe Tsuna used his Dying Will flame and lit up his hand to prove that he wasn't a 'human'? Who knows. I swear I would've squealed so much seeing Kyoya-kun like that. I would just glomp him every time he tried to glare at me or threaten me. so KAWAII!

Ha! Tsuna's writing is almost exactly like his six year old's self. It's just a couple more years maturer. That's so cute how he's even having a conversation with 'Notebook-san' and Notebook-san is even warning him because he (shouldn't it be 'it'? Oh well, I'll just be like Tsuna) is worried for Tsuna's safety.

Awesome ending to his notebook entry. Maybe you could do that each time Tsuna meets a new character. For example, after Tsuna meets Ryohei, he could be like 'Good night TO THE EXTREMEEEE!', and after he meets Yamamoto, he could be like 'Lets go for a home run to end the game' or something like that.

Actually, I have another idea for Tsuna's meeting. Like what he did for Hibari, Tsuna could be the one to get Ryohei into boxing or 'EXTREME!' stuff, Yamamoto into baseball, Spanner into robotics, Shouichi into computers etc. It'll be cool if Tsuna is the reason why the characters do what they love.

When I saw the title of the chapter, I couldn't help but think of Byakuran. I was like 'OMG! Are we going to see a chibi Byakuran?' Then I realized that it wasn't possible for Byakuran to be in Japan (I think...?) at that time. God, I'm such a fail for thinking that.

Anyways, I can't wait for the update next week! I'm looking forward to whatever you have planned out for the next chapter. Whatever you do though, I'm sure it will be awesome! Oh, TheAnimeOtaku! Thank you and Illusions-san for bringing us this wonderful fan fiction. I hope you had fun while it lasted. Gambatte!

LonelyDayz-chan
Crimson Cupcake chapter 11 . 10/4/2010
Awesome! xDD To think it was Tsuna who taught Kyoya...Do you think Kyoya will still remember ten years later? xDD That would be so hillarious xD I couldn't help notice the title...could it be Byakuran-sama? -punted past Mars- Ow... I'm pretty sure Shouichi would be in Japan too (count on me to remember the obscure characters) Oh, by the way, in case you didn't know, FF has a review reply button so there isn't any need to reply at the end of the chapter But if you prefer that it's fine! 8DDD
xxPenAndRosesxx chapter 11 . 10/4/2010
Oh, God. This chapter was so much fun. Just lovely!

This stuff is the best. Good luck!
anna chapter 11 . 10/4/2010
Soooo Cute, Chibi Hibari! For once I feel sorry for him, Tsu-kun, how dare you treat innocent little Hibari-chan like that? (dear Illusions-san, don't tell Hibari I said this, he'd kill me for sure) I think shoichi or spanner were in Japan, it'd be cute to have them in the story, and meet Tsu-kun, hahaha, Anyways, great chapter, I'll wait for more next week! good luck
Eyes17k chapter 11 . 10/4/2010
Soooo... XDDD no epic fight between adult Tsuna and mini Hibari? XDDDDDDDD

LOL it's Tsuna's fault little Kyouya developed a kink for biting (to death) ! XDDD 3
xmelonBreadx chapter 11 . 10/4/2010
I'm so happy that you've updated!

ah, but I'm sad because I still haven't updated mine... :) oh well, I'll wait for the other guardians then!

p.s

- just as what I have stated on the last review, I think the younger Mukuro and Gokudera are in Italy and not in Japan... Lambo too, if he's even born yet. The only ones I could think of

are Yamamoto, Ryohei and Chrome (if you want to include her). I hope this helps X)
AlteaAuroraRia chapter 11 . 10/4/2010
Kawaiiiii I love Kyo-kun in this story, so cute! :)

I love both your Diary stories Update soon!
orangesky3 chapter 11 . 10/4/2010
Ahahahhahhaaha!ROFLMAO! Tsuna's just basically screwing with Kyota, I MEAN Kyoya, yes?:3 GO TSUNA GO!*tonfa'd*

I somehow got re chance to surf re web, and what do I find? THIS STORY UPDATED,

Hmm..since like 3 of Tsuna's Guardians are Italian, there isn't that much of a choice on charas, I suggest Takeshi, Ryohei, Nagi(!), Kyoko, Haru...Lal Mirch, Basil, IEMITSU...XANXAN(x3), Nono...yes, I'm screwing around with the authoress, got it now?

Jin: Just go and jump off the roof, won't you?

Rachel: But...BUT...*attempts puppy eyes*

Jin: *slams nunchaku in Rachel's face* Eww, my eyes.

Yes, I'm BOOMM(Bored Out Of My Mind...something I mad up, lol:D) right now, thank you.

See you next chap!(gtg to study Social Studies*shudder* and Korean*shudder*...MidTerms. With these two tomorrow. Yes, I'm insane. I though it was a worldwide fact...

Wait! WHAT HAPPENED TO MY NICER PERSONALITY GIVE IT BACK! D': JIN-CHAN!

Jin: P)

Wao, this stuuupid review was ALL babbled...ORZ OTL OTZ Orz(HUGE HEAD ALERT!:3) Sorry...;A;
AnimeFantasyDreamer01 chapter 11 . 10/3/2010
Omg haha that was too kawaii!

So Tsuna taught chibi Hibari 'I'll bite you to death' thing huh...

Hmmm What's next Tsuna's going to teach Chibi Yama-chan baseball or introduce boxing to Ryohei XD

Can't wait to see the next chap soon!
animelover41195 chapter 11 . 10/3/2010
LMAO. Tsuna taught Kyou-kun to be a bad boy!
usuilove21 chapter 11 . 10/3/2010
Hahaha! Young Hibari is so cute! I thinn he should just be in this for forever

hehehe...

Can't wait till next week!

XOXO,

usuilove21
TsukikoIchihara chapter 11 . 10/3/2010
pfft! hibari actually seems normal for once! XD

and tsuna feels lazy to erase! XD
Kohai del Sole chapter 11 . 10/3/2010
Ah, I like the chapter title

I wonder if Tsuna will manipulate chibi Yamamoto and Ryohei. Hehe :)
516 | « Prev Page 1 .. 9 16 17 18 19 20 21 22 29 .. Last Next »