Reviews for Spaces
The Yoshinator chapter 9 . 10/18/2014
Trent's past seems rather similar to Lucy's from Elfen Lied. Except Lucy murdered them all whilst Trent retreated inward.
L'Archel-Hotishi chapter 20 . 2/5/2012
Another amazing chapter! The ending is great, and I can tell a lot of effort was put into it!

I love the story and plot but, just for future reference, perhaps work on your usage of commas to break up sentences. But, other than that really tiny, insignificant thing...this was perfect!

Bravo, and I hope to see even more from you in the future!
Destiny Girl 15 chapter 21 . 1/28/2012
This... story... is... AMAZING! No, it's mind-blowing!XD This has been marked as one of my favorites! Including you, JoceDaAmetuer, your art is incredible! I'm both a writer and an artist as well, though I don't think I measure to your standards! _ Spaces was soooo funny (which I love), well detailed (not too short, not too long and boring), and I loved the way you portrayed the characters.:P Claire would have to be my fav! Just because I played so many years on that HM game...

I actually really liked the ending. A great cliffhanger, you did an outstanding job with this! _

Your loyal fan,

Destiny
missbabblingbrook21 chapter 21 . 1/27/2012
ahhhhhhhhhhhhhh (inset fangirl scream!)Sequel something please Kai's all alone and Rey is coming please another story please! I have to know what will happen!

xXx Missbabblingbrook21
missbabblingbrook21 chapter 20 . 1/25/2012
Beautiful lovely tragic, I was crying when Kai made his love confession, Laughing my head off when Gray was telling Trent about Kai's and Claire's little incident and being bubbly and happy when they got married and well did it. I like how you had them wait till after marriage I think it made the couple seem more mature and in love since they waited most authors usually don't in their stories overall this has been one of my favorite Trent and Claire stories. It was funney romantic sad and I love Kai and Grays personalities they are hilarious. Trent and Claire have the best chemistry. I'm sad it's over but I feel like it all concluded well with all the loose ends tied up! Great job for a 1st story! Hope to see more from you.

xXx Missbabblingbrook21 :)

ps: sad last review ever for this story :'( (wipes away a tear)
MorWolfMor chapter 20 . 1/24/2012
Yay for cute endings! :D good job :) I liked it

Wolfy
lunatan chapter 19 . 11/17/2011
this story is AMAZING! OMG when are you gonna write more! i must know what happens! its gonna kill me!
KinPikapika251291 chapter 19 . 11/15/2011
heeyy.. i love this chapter and previous chapters! Well, Claire.. Say you like that Blue Feather! Ha-ha! XD
Eeppp chapter 19 . 10/20/2011
UPDATTTEEEEE! please? I WANT TO K OW WHAT UR MASTER MIND WILL DO NEXT!0.0
missbabblingbrook21 chapter 18 . 10/1/2011
OMG he did love her! Ah so sad the whole tears and giving up on her romantically soooooooo sad on the other hand he will make popuri very happy. And the doc and claire are together! YAY KEEP IT UP!
missbabblingbrook21 chapter 17 . 10/1/2011
hahaha karmas a beach love that hilarious! Yay claire and trent are back in business! I'm kinda hoping that their will be more drama with kai though hehehe but I like claire and trent the best.

xXx missbabblingbrook21
MorWolfMor chapter 19 . 9/25/2011
Haha I loved this chapter :) awesome job! 0
missbabblingbrook21 chapter 16 . 9/24/2011
Greatest chapter ever! I love all the mysterious feeling I mean we have Gray all figured out and kai's still a big sexy mystery and then I thought we had Trent figured out but I'm not sure...stupid brat Emily I swear if she does anything I'm gonna come and do some serious damage! Ah I don't know who like who anymore hahaha the whole shower incident and kai punching gray wow that was a big mistunderstanding...hahah anyway Love love love love the chapter probably one of my fav from your story so far but then again I love all the chapters! Keep it up!

xXx missbabblingbrook21 :)
missbabblingbrook21 chapter 15 . 9/24/2011
Ahhhhhhhhhhhh Trent Claire what have you done to each other!
missbabblingbrook21 chapter 13 . 9/24/2011
OMG I completelt forgot about this story! I must have never story alerted it of favorited it and I just found it again today and it's updated a whole lot I completley remembered it once I started reading again don't worry, I love it hahaha Kai "Hey baby wanna show em how city kids dance?" hahaha love him. SO sad the whole trent claire drama thing ah what will happen next. Love the story

xXx Missbabblingbrook21
67 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »