Reviews for Dracula's Guest
k chapter 11 . 2/15/2013
loved it
haso chapter 12 . 1/27/2013
AHH ilove it it so amazing almost magical
Secretive Gal chapter 12 . 11/26/2012
i dont know what to say
a short variation of twilight
it was good
csp4 chapter 12 . 11/16/2011
:)
csp4 chapter 11 . 11/16/2011
Nice story! Thanks for sharing:)
csp4 chapter 10 . 11/16/2011
:)
csp4 chapter 9 . 11/16/2011
When I heard his voice, I could have melted. "What the hell is that?" Yep, definately 'melt inducing' words:::))) LOL LOL
csp4 chapter 8 . 11/16/2011
LOL Rose, the one that wanted her gone, is the one that helps Bella remember::))
csp4 chapter 7 . 11/16/2011
"I gotta go, Bells!" What a piece of waste space Jake is:( He gets a call that a vampire is in the area so he leave Bella in the woods:(
csp4 chapter 6 . 11/16/2011
:)
csp4 chapter 5 . 11/16/2011
Jake's fist slammed down on the table" "You're going to Jacksonville. To your mother." He whispered, pained. "I hate seeing you like this, Bells." Jake's not her parent, he's only a young punk idiot! The idea of sending her away because you hate seeing her like that is total crap no matter if Jake or her dad says it:( Very cowardly!
csp4 chapter 4 . 11/16/2011
"...I flinched as his hand came up, taking hold of my skull and slamming it back against the wall" Hmmmm, well that's different for Edward::))
csp4 chapter 3 . 11/16/2011
:)
csp4 chapter 2 . 11/15/2011
:)
BellaMidnightsFog chapter 2 . 9/19/2011
I love this story :)
58 | Page 1 2 3 .. Last Next »