Reviews for Afternoon Tea
The Voices Talk to Me chapter 2 . 12/17/2011
If only Germany knew what he was causing. :)

Oh, such a great read! It was all smutty and everything...
AcidicMilk chapter 2 . 7/13/2011
Really nice, I liked it. C:

... ehem, though, um, would you mind linking me to the drama cd you were talking about?
PuppyShippingsPuppy chapter 2 . 5/15/2011
please say theres gonna be another chapter 3

i loved this so mutch e3e 3
Saki Toyo chapter 2 . 5/13/2011
Hahaha~

Poor Austria(?). Prison Torture sounds fun-er, I mean scary.

But hey, it's nice for us fangirls, right? XD

I loved it! (And I feel really dirty saying that, but...yeah.)

It's /very/ good for a first smutfic~

(I say that from experience, ha.)

Keep up the good work!
Nattaeus chapter 2 . 4/21/2011
Wt... Yeah, Ludwig should definitely give him that book. You don't by any chance consider a sequel, do you? Because that was so hot.

Lg Nat
Kiki-Bunny chapter 2 . 4/15/2011
I can't decide whether to laugh hysterically or take a cold shower. -fans self- Unfff.
ScissorSheep chapter 2 . 4/4/2011
lmao! the end cracked me up XD
Motif chapter 2 . 3/30/2011
I think West shouldn't suggest more of such a naughty book to naughty boy like Prussia anymore. LOL.
preusterreich chapter 1 . 3/27/2011
I am so glad you mentioned that drama CD, it gave me a girl boner. Then reading this story while thinking about how Akira Sasanuma sounded on the CD... heaven!

brb, fapping FOREVER!
KOangel chapter 2 . 3/26/2011
Awww... No "I love you"? Oh well, great smut besides! Can't wait for the 'Prison Torture in Various Cultures';)
Some Random Person chapter 2 . 3/26/2011
Ahaha, this was Great. I LOVE the ending, it just lets your mind wander into a a land of hot smexyness. Also, I really Liked that Ludwig was the one who set it up, that was very creative. All in all, this was amazing. Probably one of the best Pru/Aus Fanfics I've read in a while.
Phamenia chapter 1 . 12/31/2010
Why isn't there a next chapter xD UPDATE! BAAAAD CLIFHANGER! BAAAAAAD!
Sexykill69 chapter 1 . 12/12/2010
Damn you, leaving it at the best part~
Jamaica-tan chapter 1 . 10/24/2010
Ngh, I think I love you. Marriage?
Fai'swingedchronicles chapter 1 . 9/26/2010
...please continue this! I dont even like the pairing but this ...well this is awesome~
21 | Page 1 2 Next »