Reviews for His Fault
hi chapter 2 . 2/4/2012
your gonna continue this right? This is literally one of the most creative things out there. The only other thing near this in the HIMYM (and even some diff fandoms) is the 'wingmen' verse...and thats it. ;;
Waruitenshi chapter 1 . 7/15/2011
OooooooO! I can't wait to see what happens next. I've read both chapters and it is exciting! I hope Barney and Ted hook up! lol The version of Barney in this fanfic is wickedly awesome!
arimi-san chapter 2 . 4/9/2011
Tempted to write something like this, *A*

Amazing work!
Waruitenshi chapter 2 . 3/29/2011
OOOOH! OOOOH! I loved this! And if you need any ideas just let me know! _ Oh hey he can drink plasma blood or the human blood in packets from blood banks! I like how you gave Barney an awesome profession. Freakin' wicked! I hope you add more! _ It's exciting! It'd be kinda cool if they did a spin-off or something with this as the show Lmfao I would watch it intensly then.
PrincessMialyn chapter 2 . 12/16/2010
Really liking this. I hope you update soon.
jenylikecookies chapter 2 . 10/14/2010
oooohh i need more!
MiyuTanemura chapter 2 . 10/4/2010
Hmm, this story looks pretty interesting. Update soon, please ;)
apophis chapter 2 . 8/29/2010
Wow a HIMYM vampire story! I love it. please continue
Pen E Forthotz chapter 2 . 8/28/2010
Loving vamp barney!