Reviews for How to Get a Date
RenesmeVivio chapter 1 . 2/21/2014
It's true this story is not bad but when I end it up I found it funny and cool, keep it up with the good work.
cxmplexes chapter 1 . 3/4/2012
I Freakin' Loved This! It's So Funny I Haven't Read A Story Like This In Forever Your Freakin' Awesome! Keep Writing!
Mickie15 chapter 1 . 7/14/2011
That's a great story:)

Ha ha ha is funny too keep it up its a good story

Finally takuya ask zoe out, awww zoe kissed takuya:D

I can't wait to read your next chapter, if you like zoe and takuya you should my story is called the cinderella story if you want to you don't have to is ok just keep it upxD

- mickie15 ! :)
ambiekinz chapter 1 . 1/13/2011
wow. it took takuya THAT long to ask zoe out? lol how sad :P

takuya: sad? at least I have a girlfriend D

me: yeah. you would've had a boyfriend too if you didn't screw up.

takuya: I hate you.

me: hurtful words takuya, hurtful words :P

Anywho I loved it! I was laughing all the way to the end xD my favorite part had to be "I know you can't see this, but I'm flipping you off right now."

LOL xD
Galesonic chapter 1 . 9/20/2010
What a funny story. Another story by the great blackandblood.

What makes this funnier about this story was that my friend sent the same text when he tried to ask out a friend of his.

Takuya: But it worked out right?

Me: No. He didn't explain it and then tried asking out again and got shot down like what happened to the Grief in Einhander if you take out the head.

Takuya: Ouch. That's a bad shot down.
trxye chapter 1 . 9/18/2010
Lmfao. That was too funny :D

Takuya's dumbass WOULD mess it up

Takuya: Hey! You would screw it up too

Me: Uh, no cause I'm not an idiot like you.

Takuya: -_-

Me: Ahaha, hope to read another one-shot! :D
HeartfeltAngel chapter 1 . 9/13/2010
I LOVE this story

I literally (OK, maybe not literally) pissed myself laughing when I read it X'D I loved how the teacher took off his galsses and smiled seductively. Aaahhh good times. I also laughed at the part (I laughed so hard at this part)

'Zoe... Will you in nut with me?'

I feel this pain because it has happened to me before. BUT AHAHAHAH IT WASNT AS FUNNY AS THIS!

Keep up the amazingly funny work X')

Takuya: ...hehe in nut.

Me: We've moved on Takuya

Takuya: Where are we moving

Me: Ay carumba

Takuya: Ahaha, I love French

Me: X'( Kill me

Xxxxxx Heartfelt Angel
utsukushii04 chapter 1 . 9/10/2010
Oh my goodness! IT had to be Takuya the one to mess it up! Only Takuya! So funny and hilarious! I like Fitzgerald! Heehee, and Howard! Why was he there? He's a bad boy. Bad, bad boy! haha

So yeah, this was funny and I wish I had a locker that I could fit in! That would make my life so much easier! And cell phones, why can they have their cell phones out at school!

Uh, sorry, so anyway, the teacher was creepy. EEEEWWWWW! _

So yeah, this was hilarious! _

See ya
dingcs chapter 1 . 9/7/2010
Poor Takuya, he had to mess up that many times. He didn't even mention to Zoe how much he went through just to ask her out! Oh well, it's not like it was important anyway... (Takuya: I'm going to throw that kid's rock at you.) Well I'll catch it and throw it back at you. (Takuya: Oh yeah? I... at least I had a date with Zoe!) -.- Congratulations...

And Kouji, I think your emo poetry was very,ehm, beautiful. (Kouji: Really? Thanks Nikki, that's really nice of you-) Nah, I'm kidding. It sucked ass. (Kouji: ...Well...)

Great story. I like it! *Thumbs up*
hEaRtBrEaKeR19 chapter 1 . 9/7/2010
WAHAHAHAHA! Bwisit... Nakakatawa!

Love it... Good one...

In the end... I was like O_O when that ugly woman is his teacher... Eww... Homo...

Anyways, glad that was a fine but hilarious one-shot...

Hope there's more...
shadow-luffer chapter 1 . 9/7/2010
i wuv this! this is so much fun! i wuv that takuya fails everytime!

and i realize that kouji is just like shadow...he makes poems that doesn't make sense...

anyways wuv it! make more!
solorachi chapter 1 . 9/7/2010
Wow that was extremely hilarious - haha fail whale Takuya...but at least he got Zoe in the end. Unless someone tells her he was the one that pushed her..

And dude Koji you've got issues.
Blazorna Ibara chapter 1 . 9/6/2010
OH man, this is one of your funniest One-shots to date! I like how Takuya kept messing up. and boy... Koji has issues...