Reviews for Nothing Left For Me
Lunar Cresta chapter 1 . 9/14/2010
Thank you everybody for reviews. Even negative ones. It is good to know what was done right and wrong. Constructive criticism is the best criticism.

Yeah I AM in the middle-east now.

Doctor Russell is the doctor in Space: 1999, a show about a group of people trapped on the moon when it blasts out of orbit after a nuclear explosion (a BIG nuclear EXPLOSION! :P )

Hmmm...well, Barbara Bain said basically the stuff that this story was based on. That her character, Helena Russell, was supposedly a futuristic chip-off-the-ol'-block daughter to a great medical man who had cured cancer or something like that and that she was sort of destined to be great in her own right because of it...if only she doesn't get blasted into outer space haha.
Lorrie2 chapter 1 . 9/13/2010
Great story. I always liked Lee. It always kind of bugged me when people had to make Lee horrible and John her "one true love". It is possible to be happilly married (or "coupled") more than once in a lifetime!

Greatly enjoyed your story. Also - what did BB say about Helena's backstory?
chricaran chapter 1 . 9/13/2010
I am not a fan of Lee/Helena-Stories, but that fic ist very nice.
HugMyMoose chapter 1 . 9/12/2010
Always nice to see a 99 story, I really liked this one I think you got Helena inner thoughts pretty good. hope to see more soon.
Sephiroth3 chapter 1 . 9/12/2010
Who's doctor Russell? I've never haerd of space 1999, so.

Anyways sad fic, its cool though.

Oh and btw, its Sep 12. -)
lizabelle4456 chapter 1 . 9/12/2010
lol nice fic but its not sep 13 its sep 12 :/ wat part off the world r u in cuz that might be why yu say tghat its sep 13 when it is sep 12 :)
You'reAPedoForWritingThisFic chapter 1 . 9/12/2010
It's September 12th, and 911 just happened 9 years ago yesterday.

Stop being happy. This week is a week of mourning.