Reviews for Between Love & Lust
Mrs. Padalecki chapter 4 . 12/31/2013
MORE!
MORE MORE MORE MORE MORE!
This is sooooooooooo good OMG!
Sparkly Blue Eyes chapter 4 . 10/28/2010
Awesome! Vamp fight - funny references to Twilight! Girls are gonna kick some ass! Love this story and where it's going! update soon girls! x
CorI lynn Oakensheild chapter 4 . 10/24/2010
Great job again!
AprilC3604 chapter 4 . 10/22/2010
Awesome job guys. haha dean "standing at attention" that was great! I love that man lol. anyways i loved the update and please keep them coming!
Sparkly Blue Eyes chapter 3 . 10/9/2010
:D Love this update girls! Dean is so cute, the interactions are just great. Can't wait to read what happens next! update soon! xx
xxkissesandcuddlesxx chapter 3 . 10/8/2010
i love it cant wait for more xx
bjq chapter 3 . 10/8/2010
Interesting
CorI lynn Oakensheild chapter 3 . 10/6/2010
Again i loved it! I can;t wait for the next post! 3
AprilC3604 chapter 3 . 10/6/2010
awesome chapter guys! Dean teasing lol love it! Keep up to great work! Update soon!
AprilC3604 chapter 2 . 9/28/2010
Omg just found this today lol I love it! Please update soon!
BossBitch chapter 2 . 9/27/2010
hehehe i love this story! please please please please update soon :)
CorI lynn Oakensheild chapter 2 . 9/27/2010
Loved it! keep it up!
Sparkly Blue Eyes chapter 2 . 9/27/2010
ha wind him up & shoot him down! poor dean! loved the update! can't wait for more! x
Sparkly Blue Eyes chapter 1 . 9/23/2010
Aww College Sam! Like the fact you are bringing Ash into it! Nice to hear his background a little more! Looking forward to reading the next chapter and see where it goes... :D
bjq chapter 1 . 9/23/2010
Great story so far! So no Jess! When will Dean show up? Can't wait to read more
16 | Page 1 2 Next »