Reviews for Shameless Seduction
Guest chapter 1 . 4/16
It's like Jasper walks in and he's like WTF?!
Maciek chapter 1 . 1/16
A hah so well writen! Love your write na style! Edward and Jacob are sooo hott :33333
SlytherinQueen chapter 1 . 11/27/2016
Also my email is: :) have a nice day
SlytherinQueen chapter 1 . 11/27/2016
This story was amazing! You only had a few grammer mistakes, but the rest was amazing so I overlooked them! :) I would be happy to review and proof any writing you have. Also, please consider the possibility of making them a mated pare. Idk/IDC if that's weird, its just an idea I have for a fix that I never have time for and you have the capabilities to write a beautiful work, so if you are willing I bequeath my idea to you.
Guest chapter 1 . 10/24/2016
Fuck, fuck,fuck, I came so damn hard while reading this...can't wait if the next chapter.
Wicked Lovely 17 chapter 1 . 12/27/2015
Loved it
rakesh varma chapter 1 . 1/25/2015
Amazing keep it upppp
Jacob Loves Eddy chapter 1 . 1/1/2015
Oh damn! DAMN DAMN! That was so agonizingly, but perfectly long! I loved how you didn't make it end so quick! Lol, and I'm glad Bella didn't come. ;)
This was by far the BEST Jedward fan fic I have read. Kudos to you! :D

Happy new year!
Guest chapter 1 . 6/5/2014
Amazing
amalia21-6 chapter 1 . 10/2/2013
HOT! HOT! HOT!
I'll be in my bunk.
Chaotic Reflections chapter 1 . 6/5/2013
Nice story! It certainly had my attention ;)
Silvertoungue-Prongs chapter 1 . 5/23/2013
Holy crap. Flawless.
Guest chapter 1 . 3/16/2013
amazing!
teamjacob2012 chapter 1 . 1/13/2013
One word; damn
bella chapter 1 . 12/19/2012
I like it.
47 | Page 1 2 3 .. Last Next »