Reviews for Two Blondes in Shreveport
VintageManniqueen chapter 1 . 12/24/2011
I think I may have died, came back, and died again.

I love this. I LOVE Two Blondes and get so effing excited when relative fics are so amazing. I adore the way you present Sookie and Pam.

This is positively tantalizing.
ilovemysteries chapter 1 . 7/30/2011
omg... lemony goodness, I feel dirty...
TriceNorthman chapter 1 . 7/22/2011
A great story! Love Eric/Sookie/Pam together, they're really hot and awesome. Nice work! :)
jade012 chapter 1 . 7/12/2011
Whew! Hot! Thermostat-adjusting hot. Well done!
artzannie25 chapter 1 . 7/1/2011
Sighs.. Eric...
EricJacobLover chapter 1 . 3/11/2011
Ugh! How did I miss this? Shit! And I say I'm you biggest fan! Well, smack my ass and call me pancake! This was hot! Awesome job! I have to tell you, this is so unPC, but when I see the word "leotard", I think of a retarded leopard. Lol. And I was in dance as a child for Chrissakes! Anyway, I stumbled on this on someone's favorite page, it's promptly going on mine! Smooches!
peters.kitten chapter 1 . 2/21/2011
Wow, just wow
Nina chapter 1 . 1/16/2011
YUM! I can't get enough of your lemons! so sweet and delicious.!
evitakrishna88 chapter 1 . 1/10/2011
that was fun!
notashamedtobe chapter 1 . 12/11/2010
:)
SeriousCrush chapter 1 . 11/23/2010
Hot hot hot!
Modiggy chapter 1 . 11/1/2010
OOOOoooo, I LOVED this. Nice pickup from 2 Blondes.
MorganJane chapter 1 . 10/23/2010
I love the lemony goodness! On another note I want to ask everyone what is the deal with Two Blondes being set in Feb.? DITF starts in March... Is this before DITF or next year...weird? If I am mistaken let me know...
Morrigan28 chapter 1 . 10/12/2010
I think Pam might be in for a bit of a bonus this month! Lovely, thanks.
SookieEriclover chapter 1 . 10/12/2010
hmm i've always wanted to take a pole dancing class...i heard it it a hell of a work out lol loves this i love any eric and sookie smut hahah
20 | Page 1 2 Next »