Reviews for Tagged HermesXPercy
TheSpiritOfFanficPresent chapter 1 . 1/27/2014
LMAO! Luv your story! :)
KILLINGhope14 chapter 1 . 12/31/2013
Seriously? you couldn't have elaborated a little longer?
dragon fier 20 chapter 1 . 5/10/2013
hahahaha, of course poseidon would be pissed at hermes... it totally typical! :D lol, i loved it lots, because it was funny, short, sweet, and mainly really just hilarious! :D it was amazing! :D
hauntedpumpkin56 chapter 1 . 3/30/2013
Loved it...great job
bloodysword99 chapter 1 . 3/10/2013
HAHAHAHAH! I LOVE IT!
noname chapter 1 . 12/31/2012
... WTF!
kruelas chapter 1 . 11/25/2012
WHATTTT!
AniatasiaDFlight chapter 1 . 11/9/2012
WHAT!
Internet Oracle chapter 1 . 10/25/2012
What? Percy's not gay!(i have nothing againts gays)
Why are you are you hateing on Percabeth! They're AWESOME honestly the best thing since sliced bread!
6 chapter 1 . 8/26/2012
Wait. The end. THE END. NO! That was to imtressting to be a one shot.
Alley Petifier chapter 1 . 6/6/2012
O.O I LOVED IT! XD but PLEASE make a sequal or whatever to elaborate on what happened after...! ;D
Prime's Little One chapter 1 . 11/25/2011
ROFL! Nice! I love the little sentence about Percy's dad chasing Hermes. That was funny as heck, and I could totally see it happening! Nice job!
Slyshindi chapter 1 . 10/19/2011
I like it. PLZ update soon.
probably human chapter 1 . 5/15/2011
lol Hermes getting chased by Posidien XP
Danielle.daughter.of.Hermes chapter 1 . 4/14/2011
i love your story :D:D:D

lol

i'm srry i'm kind of stalking you xD but you deserve the reviews :D
27 | Page 1 2 Next »