Reviews for The Breakfast Club
lilblue8 chapter 3 . 3/2/2012
aww this story was so good! shame that we will not read the end.

Anyways i did enjoy it :)

Cheers x
mzsavanna chapter 1 . 5/20/2011
Need an update! :D
Abnab chapter 3 . 3/25/2011
oh no! there's not another chapter. update please!

i am completely loving the skins version of the breakfast club. i think you've got everything nailed. you're doing a really great job!
Abnab chapter 1 . 3/25/2011
i am totally loving this! great job!
speakingwordsofwisdom chapter 1 . 2/10/2011
ok i have only read like a couple of paragraphs of the first chapter, but i had to stop to say naomis mini bitch rant at her stupid bike made me lol. im totally the same, my bike constantly fucks up. so yeah anyway, planning on reading the rest now :)
Guest chapter 3 . 11/27/2010
I'm loving it :)
rudemechanical chapter 3 . 11/24/2010
I do like this. Please continue :)
lazyboo chapter 3 . 11/24/2010
Effy always has all the answers.

Glad KFF finally made her appearance )

Nice chapter.
RuinMyLife chapter 3 . 11/24/2010
Emily protecting Naomi was really sweet; there's already something growing between those two, ooooof course. And Effy knows. Jeez, that girl is a modern oracle I'm tellin' ya.

Plus, I really liked your Katie, she's exactly as she should be: fierce, bitchy on the edge but a real softie when it comes to Emily!

So thanks, update soon!
WhyIlovethissomuch chapter 3 . 11/24/2010
I love this, bfg:L please update sooooon:)
angiepie111 chapter 3 . 11/23/2010
Interesting. I wonder who Effy will end up with. *fingerscrossedCook* I really like how you're written Panda & JJ so far. Very in character, I think. Also, Katie is such a bitch here! Emily does her a favour but it's never enough, is it? How very accurate and true to Skins.

Great writing, keep it up. Can't wait for your next update. :)
itskiwi chapter 3 . 11/23/2010
Haha I thought Katie was being too nice. Cool story, please update soon )
time.forgets chapter 3 . 11/23/2010
:D love it and can't wait for this war of yours ;D update soon!
Me Fein chapter 2 . 11/9/2010
lovelovelovelovelovelovelove

this is my fav movie ever! so glad you did this 3
dourememberthat chapter 2 . 11/9/2010
Oh oh! "Emily" is here...

Can't wait to see what's gonna happen! Awww "Katie" is so cute! i loved her interaction with Naoms! And Em's plane...

so cute!

Keep going!
33 | Page 1 .. Last Next »