Reviews for Love Rescue Me, EPOV of Virgins & Villains
Nannyjojo chapter 29 . 12/3/2015
Is it bad that I am laughing at Edwards expense.
First being busted by Bella, then walking in on Em and Rose, now this.
Nannyjojo chapter 28 . 12/3/2015
Hehe.
Oh Edward. Good job we love your sorry Ass.
Nannyjojo chapter 27 . 12/3/2015
Yeah, Edward sure can't catch a break when it comes to the ladies.
He is even doing laundry bless his heart.
I guess he's gonna beat himself up a little more after the chat with daddy.
But he has to hear it.
Someone needs to keep him on the straight and narrow.
He need to learn to deal with it.
Nannyjojo chapter 26 . 12/3/2015
Yes Edward, it was Em and Rose.
For someone , he was a little slow there. Lol.
Nannyjojo chapter 25 . 12/2/2015
Haha
I loved this point in the first chapter.
Oh Edward, what are you like. Lol.
Nannyjojo chapter 24 . 12/2/2015
I just love how on the same page they are.
Nannyjojo chapter 23 . 12/2/2015
Oh Bella is funny drunk on EPOV.
But I see Edward is still beating himself up.
Nannyjojo chapter 22 . 12/2/2015
Oh Edward.
Yeah, you were a right tool. Good job Bella is forgiving. Although I am glad she gave you what for before.
I'm still not a big fan of Tanya. Lol.
He really is trying to be good. Bless him.
Nannyjojo chapter 21 . 12/2/2015
Oh Edward, you idiot.
You need to listen to Alice more offer.
I hate seeing him hurting, even when it is her own fault.
The only person hating Bella right now is you.
You'll learn.
Although I do want to hug him right now and tell him it will all be OK.
The paps got what they wanted.
Nannyjojo chapter 20 . 12/2/2015
Tanya should have and could have come now. The more I read from Epov the more I think she is a schemeing bitch.
Nannyjojo chapter 19 . 12/2/2015
They just don't let up.
I just keep falling even more in love with this man.
Nannyjojo chapter 18 . 12/2/2015
I almost cried reading this.
Although I do love how Edward reacted
Nannyjojo chapter 17 . 12/2/2015
Oh Edward, you are a sweetie.
Of course they'll love Bella, she has captured your heart and they can see that.
Nannyjojo chapter 16 . 12/2/2015
Yay.
Yeah, Edward needs to maintain his hardness.
Go Edward, sometimes these people just don't take a hint.
Not long and they will be back together for a while.
Nannyjojo chapter 15 . 12/2/2015
Hehe, oh I am sure that Emmett was also thinking something else when they had you up on stage. I bet he really looked forward to it.
And so the torment of them being apart really begins.
1,829 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »