Reviews for Ichigo and the Shinigami Academy
Jiyle chapter 9 . 11/11/2010
Byakuya doesn't mind Ichigo being at Kuchiki Manor? That sounds strange...

I hope Katsura and Shuu are good at keeping secrets
Grimjaww chapter 9 . 11/11/2010
great stufffffffffffffff

more chapters now now now!
hhamza345 chapter 9 . 11/11/2010
really loved this chapter finally someone figured it out.

UPDATE SOON
mist shadow chapter 9 . 11/11/2010
rofl. i so wish i could see the play. it must've been really embarassing to play himself.

oh, is this supposed to be a crack fic, or you gonna get a bit more serious later? (though i'm enjoying this as crack fic). cause if you want to make it more serious later (Ichi has to pass several more years at the Academy after all), here's an idea when people get suspicious and confront him (or more like omake):

- Hey, you are Kurosaki Ichigo!

- what gave that idea?

- you have crazy sword skills, your reiatsu is unstable and powerful, you know lotsa Shinigamis, and I have a picture with Kurosaki, you look exactly like him with orange hair, and even your Zanpaktou is the same

*sweatdrop, fast thinking*

- um, ok, I'll admit I'm related to Kurosaki...

- Aha!

- Urusai! let me finish. Kurosaki Isshin was Captain at some point, his Zanpaktou was Engetsu, he could seal it, attack name Getsuga Tenshou. Kurosaki Ichigo was Captain lvl, his Zanpaktou was Zangetsu, always in Shikai, attack name Getsuga Tenshou. My Zanpaktou, always in shikai, name Gentsuga. So I guess it does run in the family... *trails off*

*silence*
MaN6Al0v3r chapter 9 . 11/11/2010
I absolutely adore this story with all my might! The cahpters may be kinda short but they trapp your attention and keave you wanting more! Nice job so please keep updating as soon as you can
MugetsuIchigo chapter 9 . 11/11/2010
Hahaha! I wish u could write more about what happen in the play! Great chap and plz update asap!
warrior luvah 88 chapter 9 . 11/11/2010
omg luv it! XD keep writing! i cant wait till the next chapter! :3
hideki411 chapter 9 . 11/11/2010
Please update soon I like this story
Maxim0 chapter 9 . 11/11/2010
awsome story... its funny how long it took Katsura to connect the dots that Ichirou was ichigo
mapleroxy chapter 8 . 11/8/2010
Oh I can't believe it ichigo acting as himself that will be so cool hey remember to force ichigo to dye his hair orange by the teacher or somebody and at least one of his friends MUST attend the play and laugh at him as well:D
ThunderClaw03 chapter 8 . 11/7/2010
the Irony lol update soon
MugetsuIchigo chapter 8 . 11/7/2010
Great chapter! When will the students find out about ichigo?
Eternal Love's Eclipse chapter 8 . 11/7/2010
Very hilarious chapter! I think it would be great if "Ichirou" DID have to dye his hair. Getting all those comments about how he looks nothing like Kurosaki Ichigo would get him so annoyed.
Jiyle chapter 8 . 11/7/2010
This is getting interesting! Please update!
Anne Estheim chapter 2 . 11/7/2010
shiba kaien MUAJAJAJAJAJAAJ i will love the face rukia will make!
586 | « Prev Page 1 .. 27 34 35 36 37 38 39 .. Last Next »