Reviews for Not Long to Wait
MMWillow13 chapter 98 . 3/20/2012
excellent chapter and the girls swarming around Xander is a so sweet and funny at the same time
TheDoctorsWolf1986 chapter 98 . 3/20/2012
Finally :)

That was great.

Can't wait to see what happens next.

Hope the next chapter is up soon.
xXxVampireKitten500xXx chapter 97 . 2/17/2012
I just spent the last two days seriously reading this non stop. You. Y god I have no words to express how much I love this story. You have written an amazing story. I hope you keep this to be a LONG story! Haha. I seriously can't wait till the next chapters!

*figits around*. It's gonna be torture! Haha.

xoxoxoxox
RocketBaby chapter 97 . 1/18/2012
Love this story. If there was a character that is well matched for Spike, it would be Dawn, not because she's Buffy's sister but she is the Key. And, he swore to always protect her. Can't wait to see how this souled Spike relationship with Dawn will continue. I always thought they would have been better matched since Buffy, in my opinion, was too broken after her relationship with Angel. Spike deserves better. Keep up the story. Can't wait for more.
TheDoctorsWolf1986 chapter 97 . 12/30/2011
Finally an update. I'm sooooooo happy. I love this story.

That was wonderful. Can't wait to see what happens next. Hope you update soon.
Blaessa chapter 97 . 12/10/2011
I just spent the last week reading all your chapters, and am shocked to come to the end. I love your story, and hope you continue it soon. Seems like it's been awhile since you've updated, hope you haven't given up. I particularly enjoyed the bonding between Spike and Angel, and that Dawn sticks by her man, unlike another slayer that comes to mind.
SoUtHeRnBeLLe706 chapter 97 . 12/6/2011
Love it...hope there is an update soon. Please :)
DLillith21 chapter 97 . 10/29/2011
Very cool the bonding thing between Angel and Spike, and def. liked that Xander didn't let Duncan take the blame for what happened between them.
MMWillow13 chapter 97 . 10/28/2011
Awe Duncan is so adorable! It's gonna be interesting to see how things go over with Angel and Spike now that they are both rational and the bonding has occurred.
MMWillow13 chapter 96 . 10/9/2011
Damn Angelus was a bastard! Interesting things happening with Xander upstairs and I gotta agree I feel very little pity for Giles, he asked for this.
ginar369 chapter 96 . 10/9/2011
Holy Water on the manly bits... Yup right up Angelus' alley, the sick f**k. Glad to see Angel finally taking responsibility for it now and not still blaming Angelus (his evil alter ego). Xander as a vampires consort gotta love it, still a demon magnet. Giles trying to play the soul card on Angel, what was his excuse? He has a soul didn't stop him from trying to kill Spike and Dawn.
Angel715 chapter 96 . 10/8/2011
THANK U FOR THE UPDATE!
DLillith21 chapter 96 . 10/8/2011
This was a bit of pure genius, "tree and a cursed Gael… another one about a dark orphan and a hyena… and one about a poet with a key" how fabulous! and I really like the bits of Vampire law/lore added in with the Mate and Consort, so interesting. Keep it coming! I want to see this prophecy defeated and their family built.
ginar369 chapter 95 . 9/21/2011
End of the world? Is there a prophesy?

Stupid Giles, how in the world can he blame Spike for Buffy's death. Giles always wanted Spike gone and once he does he blames him for what happens after he leaves. What the hell? Although it does make sense, Spike got the blame for everything, even stuff he couldn't have possibly done. Buffy dying in the Hellmouth was actually Willow's fault. If she hadn't resurrected Buffy no First Evil. But no we can't blame the white hats. They never do anything wrong and even if they do they never have to face any consequences for it.
DLillith21 chapter 95 . 9/20/2011
Freaking awesome! I'm excited to learn more about how you've connected Spike and Dawn, and what the commando guy meant by ending the world with dusting Spike. And of course, I want to know how Willow is going to help Spike. :)
175 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »