Reviews for Rumors
tmonk1900 chapter 14 . 1/3
Couldn't... stop... laughing... perfect use of the dalish even carrying on the rumor.
CullenxTrevelyan chapter 8 . 10/9/2014
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
GAOOOOAHHFAFKNOAMFOGNAGQAUDGO
Nope. It's in the middle of the night and I'm disturbing everyone in the house by laughing loudly! I CAN'T HELP IT! IT'S TOO FUNNY
CullenxTrevelyan chapter 7 . 10/9/2014
Cackles
Yeah, you bastard Alistair. Now we can finally see our fantasies unfold thanks to your genius! :D :D :D
CullenxTrevelyan chapter 6 . 10/9/2014
I'm sure Alistair wouldn't be amused...
Oh right, I KNOW it, he practically shouted at me.
I love that little Carroll vs Cullen thing. Yeah, right, Amell, sure that Freudian slip was not at all important. And tbh, Carroll is not even pretty, so let's not go there :D
CullenxTrevelyan chapter 3 . 10/9/2014
Dude... I've been THROUGH this playthrough, but the way you do it... Damn... damn it. I love it! Gosh, she's so clueless, I actually just want to wrap her up... in fact I think the Jowan-turning-to-blood-magic part was very close to what /I/ was thinking when I played the first time ever.
CullenxTrevelyan chapter 2 . 10/9/2014
OMG NO NO NO NO! AAHHHH EVEN MORE MORTIFICATION, I CAN'T BELIEVE THIS! SHE HAS WORSE LUCH THAN I! FUUUUUUUCK
CullenxTrevelyan chapter 1 . 10/9/2014
umm... wow, I actually felt I was going to die of mortification along with Solona. Poor thing! :O
Guest chapter 2 . 9/4/2014
God that girls annoying. Your main character that is
Jane Doe chapter 32 . 8/7/2013
Wonderful :D
I had only now found out that you had posted the last chapter, which I thought would never come out, but hooray, it has! I love the humor you've used, and you've wrapped up the story quite well. This story was definitely worth the read, with guaranteed laughs. I Highly recommend it! :3
Mooeth chapter 32 . 3/19/2013
This is my favourite story on this site so far. I really enjoyed your humor, I found it hard to control my laughs out in public while reading so had to wait while I was alone to read. If you have not read his story you better get to it!
dierdreaes chapter 32 . 2/3/2013
Okay, I have to say I don't normally go for the stories written in first person mostly cause they annoy the crap outta me but this was frickin hilarious I don't think ive ever laughed so much reading a fanfiction.
SwomeeSwan chapter 32 . 2/1/2013
I totally loved this story, I couldn't drink coffee without spit it out, really. This was so damn funny and incredible awesome!. Thank you so much for write this! :)
Guest chapter 1 . 12/13/2012
I loved this story, it made me laugh. All the nicknames were just priceless. Thanks for sharing your quirky humor!
imurhuckleberry chapter 32 . 11/27/2012
I really needed that laugh thx lol great story
whitestar19 chapter 32 . 10/28/2012
I loved this story, your off beat humour and stream of conciousness writing were awsome. I have read quite a few retellings of DA:O and was getting bored with them, but yours made it all new again. I love how Solona points out things that don't make sense in the game, it's just like what I do when I play. Great job, I am looking forward to reading more of your work.
155 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »