Reviews for in need of saving my soul
deangirl72 chapter 2 . 10/2/2012
Plz update plz...love ur story...plz pretty plz...
Miss E Charlotte chapter 2 . 2/21/2011
Just came across this story, great first two chapters. That is so awesome that she is half human and half angel. Can't wait to see what the brothers do. Update soon!
AmyLee22 chapter 2 . 2/3/2011
This story is really amazing. I love it :) update soon. I hope all is well with you and yours!
Sparkly Blue Eyes chapter 2 . 2/2/2011
Sooooo i definately want more! OMG getting so interesting already hun! rocking start! I loved reading the dream scene - very nicely done - very suspenceful! :D

Poor Jamie! I hope Dean and Sam can help her!

Write faster! Update soon! *HUGS!*
AprilC3604 chapter 2 . 2/1/2011
Dude that awesome! The dream was wow! She's half angel half human! Omg! This story is awesome. I'm so glad you updated this one. I loved this chapter soooo much and you are doing a great job. I want more... I need more lol please update soon. I hope you and your family are doing better. Take care sweetie :)
Sams Witch chapter 1 . 1/4/2011
please please please please please update!
AprilC3604 chapter 1 . 11/5/2010
Love it already! Please update soon!
bjq chapter 1 . 11/5/2010
Can't wait to read more. Please update soon. Short but caught my attention.
Shadows7X chapter 1 . 11/5/2010
Awesome teaser! I CAN'T wait to see where you go with this :) x