Reviews for Don't Knock it 'til You Try It
Ninaa chapter 2 . 7/24
No!Where is the next chapter? _
Vavyen chapter 2 . 7/20
YES!It was so well written and oh and really good.I can't find the words for this!Please make moreee chapters!They have to...you know what I mean! XDD
Grell should show Ronald the "other way"! ;D
bitternymph chapter 2 . 9/13/2016
Absolutely love this! I feel like there should be more though! Maybe a round 2.. *wink wink*
Kira Sutcliff chapter 2 . 6/16/2014
Oh please more! I really liked this!
Hnhhkikhk chapter 2 . 3/11/2014
Kjjkmjjul
Fireypassion1120 chapter 2 . 1/29/2014
Write more! I love it to DEATH!
Lexicat chapter 2 . 1/12/2014
Please writ more! I love this and I cannot believe I ship them..
kitkatkati chapter 2 . 12/19/2013
Soooo fucking hot... God yes, is there a sequel, idk I'll check, but if not u should seriously write one. You are amazing at writing smut ;D. But I really liked ur little intro part too. Amazing job:D
OldFashionedVillan chapter 2 . 3/25/2013
No not the end please try to continue!
Sarah Chan chapter 2 . 10/24/2012
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww w yesssssss
Finally, you two had sex 3 LOL
Sarah Chan chapter 1 . 10/24/2012
Ronald, just admit it. You're gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay 3 And that's okay :)
guest chapter 2 . 8/14/2012
woooaahhh yummy stuff lol!

grell reminds me of frank-n-furter in this. except nicer.

great job.
EmilyKnox chapter 2 . 7/25/2012
I have 3 things to address:
1) Oh yes. 69 faves.
2) This is my first GxR FF I've read, and I think I'm a fan.
3) The End? F NO. One chapter. Just one more!
Okay, I am done. Now excuse me to my fangirl squeals.
*in the distance*KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RONALD IS SOOOOO ADORABLE!
*ahem* Good Day.
Sweaterbuns chapter 2 . 7/9/2012
Oh. .
This is by far the BEST GrellxRonald fanfic I have read. And theres not much that has yaoi. This I just fell in love with. *-* Again. I LOVE IT! If theres a next chapter or anything else, I will read it. For now you have just earned yourself a new fan _
Biscuit15 chapter 2 . 6/19/2012
Aww, this was amazing! I loved every second of it! I would definitely love to read more if you were ever gonna add to it!
36 | Page 1 .. Last Next »