Reviews for Unexpected Circumstances
tonerlady chapter 3 . 12/7/2010
god, i love you. pretty blunt and to the point, "should have fucked him for medival canon" bwahahahaha! No he shouldn't have. That is not our edward. But, wanting one who is a servant, hmmmm, i don't know, his intentions suck to begin with, to use her as a political pawn and all, but this is make believe and all. I think he's gonna fall head over fucking heals for her, i think she'll eventually demand him to fuck her. How would one say that in medival times anyway, Sir Edward, lord? will you fucketh me? hahaha! Oh, how i can't wait to read what happens next, and next, and next...oh my! Oh shit, and the fact he took Jessica's virginity...just yuck...that's all there is to say.
tonerlady chapter 1 . 12/7/2010
omg, just found this little wonderful story. Had favorited Surviving Bella and haven't even read it yet hehe. Was ready to start something new and scanned your bio and was hooked by this stories descip. I find it totally awesome so far, Oh i sure hope he's got good intentions with this bella, he has so much power and i hope he only has one wife, ifyouknowwhatimean ;)
xneverthinkx chapter 3 . 12/7/2010
(too lazy to log in lol)

love this story :) and your other one too.. surviving bella :D good stuff

how old is Edward?
57nomad chapter 3 . 12/7/2010
I hope Edward does some quick thinking in the morning, or is displaying the bed sheets not a custom in the Kingdom of Forks? Also- he's got some 'splaining to do! He took JESSICA'S virginity? And everyone's OKAY with this? Why didn't she fess up and trap him then? Don't actually answer any of my questions ;) I love to wait and see! You are my FAVORITE author on ANY site! Hide and Drink was the first fanfic I ever read!
jess2002 chapter 3 . 12/7/2010
liking this story so far! how old is edward? and will there be a pov from him?
Chinadoll4221 chapter 3 . 12/7/2010
OMG i love this story! it is pure awesome! I was just going back and rereading Hide and Drink when i saw you had a new story up and I must say this is a different path to your other stories but told so well! Keep up the great work! I cant wait for the next update!
MsFierceKitten chapter 1 . 12/7/2010
Awesome!
Melolabel chapter 3 . 12/7/2010
It was a perfect night for her. He's probably frustrated but he did the right thing.
cravingtwilight chapter 3 . 12/6/2010
I thought 16 was realistic & reasonable. I liked everything except him having been w jessica; if I were bella that would have made me angry & then feel even more inferior. I get him wanting to throw it in jessicas face, which was great, I just would have had jasper or emmett sleep w her instead of e; but your way is sure to stir trouble in the future! So looking fwd to it. I'm glad he comforted her. Looking fwd to meeting alice & seeing if jasper will be nice to B too. Btw, how old is E? Thanks for sharing!
JaMarie chapter 1 . 12/6/2010
I like this story a lot. I like the situation and the way its being told. I feel like you could make it very serious or funny. I think a little of both would be really nice. I can't wait for more.
cravingtwilight chapter 2 . 12/6/2010
I'm hooked!
kathac chapter 3 . 12/6/2010
Nope, Edward stopping has made me think more of him as I try to work out his character, especially for a period story, it fits with his "Knight" (in shining armour?) routine. Anyways, it gives us more of a wait and a better storyline, as Bella starts to trust Edward more, and we see the development over time. Thankyou for the update, and can't wait to read more of Bella's new beginnings :)
christylou chapter 3 . 12/6/2010
Okay... so they wait. I like that. But putting it on her to come to him.. hmm.. don't know about that.

Can't wait to see what kinds of questions and 'expectations' she'll come to him with over time.

I do like this story. Hate that E was one to take Jessica's virginity- and then not to marry her. makes him seem kinda bad in a way.
christylou chapter 2 . 12/6/2010
so will Edward want a wedding night- I mean, this is a period story... or is edward going to 'be a gentleman'- unheard of. He does seem to be in a hurry to claim things here...
NurseQueenie chapter 3 . 12/6/2010
Another lovely chapter. Loving it. To answer your question, I am really pleased you had him stop...it fits in perfectly with the idea of courtly love. Perfect for that concept of knightly honor we know so well from Lancelot. Pure & perfect.
25,092 | « Prev Page 1 .. 1,610 1,617 1,618 1,619 1620 1,621 1,622 1,623 1,630 .. Last Next »