Reviews for Seven Minutes In Hell
Charlottees chapter 1 . 7/2
Loved this! Absolutely hilarious :D Thanks for posting!
So Many Things chapter 1 . 10/19/2011
No reviews for your stupidity.

Reviews for your brilliance.

I haven't read from this fandom for a year or so, and this brought so many memories.
Morgan-Mayh3m chapter 1 . 7/12/2011
oh...my...god. poor Mattie! ahaha 5/5
darkbloodylegs chapter 1 . 5/15/2011
Squee! (I really need to stop reviewing all over your stories- it's probably annoying) but DAMN THIS IS AWESOME.

Near. Where did you get those.

I liked how they never did anything normal in the closet. That's hilarious- I always hated that game. But I like THIS version.
WammyBoysFTW chapter 1 . 4/3/2011
XDDDDDDD HILARIOUS! I feel sorry for Matt, maybe he should have just gone along with it XD
xThornyRosex chapter 1 . 2/16/2011
Haha Near obvs needs condoms! He will disect them and try to figure out what they do! lol

Also what happened to promiscuous and downright disturbing I-want-to-rape-you-Mello Matt? I'm quite shocked lol

Tina x
SeasonsTurning42 chapter 1 . 1/16/2011
Laughing my ass off. XD I'm guessing Near found the condoms in the closet, while organizing things into nice, neat, piles. I won't try to guess how they got there... O_o
train to greenwich chapter 1 . 1/11/2011
Painfully akward, but I actually lol'd. Not the internet lol, where your internal self laughs in your head and you do this weird smirky thing with your face, but when I read what Mello started to do... I was asked by various family members just what was so hilarious that they were subject to my incessant and irritating laughter... Augh, I feel bad for Matt, but it was just too funny.
smilingrightnow7 chapter 1 . 1/3/2011
**grins**

poor Matty XD
AngelEyes87 chapter 1 . 1/1/2011
lmao, this was so damn hilarious - I couldn't stop laughing XD. I do feel sorry for Matt especially towards the end. But Mello's antics in pretending to have sex with Matt in the closet is such a priceless image. I guess that the others would be staring at one another if they heard that. And Near's bit was so funny :D
MARVELCOMICS chapter 1 . 1/1/2011
This is just priceless. Spon the bottle: Wammy's House edition!

Heheh.. I'd like to play.
the real poison ivy chapter 1 . 12/13/2010
omg that was sooooo fucking funny! I don't think i'll ever stop laughing! ...
Perryels chapter 1 . 12/12/2010
Was laughing the whole time! *favourites*
Mercory chapter 1 . 12/11/2010
XDDDD i cant stop laughing! reminds me of back in the day when me n my bf were just did that too. though not exactly like that. *happy sigh*

Well thanks for makin my day. )

-FanBoy Mercory
Miss Bright chapter 1 . 12/10/2010
I don't even know what to say to this load of win :X

- xD -

Near stole the condoms from Roger. That's the only explanation I can come up with.

Erm, I especially noticed the very last line was sort of... off. You did mention the un-betaedness, so yeah. Just wanted to point it out, in case you wanted to know!
25 | Page 1 2 Next »