Reviews for Nothing More Than A Whisper
Faith Sparks chapter 15 . 3/27/2018
This was so cute! I loved it!
Nekosey chapter 8 . 10/17/2011
I swear, your stories make feel so much better, especially after raeging a ton about the new yugioh series for, like, two hours. Although, it's also really hard not to make a lot of noise while I'm reading them because it's just so damn CUTE, and FUNNY. Gog. Why you so amazing? Wai?
BRP chapter 15 . 6/28/2011
awe! this was so cute. ok... AWWWWWWWWWWWWe!
BRP chapter 1 . 6/28/2011
Sorry i don't mean any offense, but that part with the janitor reminded me of the book the summoning by Kelly Armstrong. Have you read that book before?
Sora4KingdomHearts chapter 15 . 6/7/2011
Ahhhhh it was so good! Loved itttttt:) yay for sequel!
LostMySightToLight chapter 15 . 3/20/2011
THIS...WAS THE MOST BEAUTIFUL STORY I HAVE EVER HEARD. I LAUGHED, I SMILED, I SPAZZED, I GIGGLED LIKE A FANGIRL, I CRIED (AND IM SURE YOU CAN GUESS WHY), I GOT ANGRY, AND I OVERALL FELT OVERWHELMED BY THE RAINBOW OF EMOTIONS THAT WAS POURED INTO THIS STORY. EVERY CHAPTER TO ME WAS LIKE A CHILD OPENING A PRESENT ON CHRISTMAS. IT WAS JUST THAT BEAUTIFUL. I HOPE THAT I CAN FIND THAT "WHISPER" IN MY LIFE AS WELL.
ArosAi chapter 16 . 3/19/2011
I can't believe this story only got 72 reviews... it's one of the best SoRiku stories I've read!
Zexionienzo chapter 15 . 3/15/2011
okay, i have a few things to say, first: i am madly in love with you. this is seriously, the best thing i have ever read in my whole life, it's soooooog ood! second: u are amazing. 3 you write so well and this story is just awsome, lol i love your author's notes at the beggining of every chapter. i cried when riku was almost dead, i hate kairir even more than i did before and marluxia...well nobody ever liked him in the first place. when i first started playing kh, i totally thought he was a chick. but OH MY GOD! this was so awsome! and i love your music references. i 3 flyleaf and evanescence, they are some of my faves (im sorry if i spell like everything wrong in here, i have a horrible mental spell check and im slightly dislexic.) but yeah, this was so awsome. i loved it sooo much!
hopelina chapter 15 . 2/24/2011
cute :3
hopelina chapter 14 . 2/24/2011
its over? :( Oh well... awesome story! :D
hopelina chapter 13 . 2/24/2011
I DESPISE his parents... but, I'm glad he's okay :D
hopelina chapter 12 . 2/24/2011
WHAT? NOO! :( I almost wanna cry...
hopelina chapter 11 . 2/24/2011
haha, love the shower thing 3
hopelina chapter 10 . 2/24/2011
why would his parents do that? D: I would feel terrible if I was in his situation... well, at least he gets to be with Sora :) Awesome chapter!
hopelina chapter 9 . 2/24/2011
woah.. didn't expect that...
79 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »