Reviews for The Ouran Boys Took Over My School!
KurenaiAmamoto chapter 7 . 4/24/2013
i think the word you mean is masochist
sadist is someone who enjoys the pain of others
and a masochist is the one who enjoys pain inflicted on themselves
DorugaruAtisuto chapter 1 . 5/25/2012
O_O WOW. I thought that Marx was a completely original name I made but here it is XD Marx is the name of my MP3 and one of my OCs... His lifestyle relies almost completely on music. He moves and expresses to the songs, so he has an iPod with him 24/7(Er... maybe not in certain places like the shower or bathroom...
Qu33nbeee chapter 5 . 4/22/2012
Wow, it's amazing how much this reminds me of my home. Does this story posibly take place in new mexico? There is a mall there with every store you mentioned, and all close together(fairly). Just wondering!
hellhound14 chapter 18 . 8/12/2011
this story was filled with complete awesomeness I loved it :) I's great to hear that there is a sequel for this hilarious story can wait to read it now _
alyssum123 chapter 1 . 6/1/2011
freacking loved it! i laughed my ass of when you mencioned demon ninja monkey spider, my favourite kind of ninja, or monkey, or... whatever.

I'm officially addicted to this series, keep going!
chocolatecheesecake23 chapter 3 . 5/10/2011
BAHAHAHAHAHAHAHAHAH poor hosts ROFL XD love it - and dropping perverted jokes then is just wroooong. id be scared to go there. im sacared to go to victorias secret . but XD loved this chapter
Lawliet Jeevas-Keehl chapter 5 . 1/29/2011
Great story.

I'd write a longer reveiw but I wanted to fave it since its getting late and I'm not done reading yet. Can't wait to read the rest!

Lawli.
SexyLightningFox x3 chapter 17 . 1/23/2011
YAAAAAAAAYYYYY! Goood for You! I LOVE THIS! SO...when is there going to be a continuation of this? Hmm? I think it will be really great oppurtunity. Love the story sorry for the delay review my story should be coming to an end soon too. *tear tear-emo corner-* AnyWho, Loved it. Loved you. Loved the story,
Cross your Heart for me chapter 17 . 1/13/2011
YAY SEQUEL! IT BETTER NOT SUCK LIKE OTHER SEQUELS! IF IT DOES I SHANK YOU YOU TOO KARSYN!
Simple Shimmers chapter 15 . 1/9/2011
Emi: Wetback?...

Alex: Emi we aren't wetbacks...we are halfers sorta...

Emi: Ohh I get it! *Grins*

Alex: Cheer up we always have fights like that...about stupid things...

Emi: yeah remember that last manga...

Alex: *sweat drop* Yeah we fought over it in the bookstore for an hour.

Emi: Turns out some 9 year old bought it...T.T

Alex: The fight was sooo stupid we live together we could've shared!

Emi: *nods* yeah...

Alex: *ring* Oh virtual cookies! *walks out the room*

Emi: she gone?...Good see you got to deliver the goods...I-I mean update...

Emi: *sigh*...Tailyr is really smart...but I can't help but think...What will happen when the host club leaves?...This question reminds me of something I asked myself...What will happen if I lose my thoughts, ideas and inspiration to write?...What will become of me?

Alex: Hey guys i'm back! .

Emi: Yo...

Alex: You okay you seem...unsure...

Emi: NO NO I'M PERFECTLY FINE! *waves arms around*

Alex: Ok?...Anyway here's some Virtual cookies for you and Karson!

Emi: Enjoy! .

Alex: And UPDATE .

Both: SEE YA LATER!
Cross your Heart for me chapter 14 . 1/8/2011
halfer?wetback bitch? sorry my friends have said pretty bad things but this i need a translation also what were you guys fighting about?
harusame11 chapter 14 . 1/8/2011
god you guys are freakin amazing! i love it!
cookie-pocky-strawberry-love chapter 14 . 1/8/2011
Aw come on!it was good i liked thischapter an i hope u update again berry soon lolz ciao! sakura
Cross your Heart for me chapter 13 . 1/3/2011
oh you should know alot of guys are douches:/
cookie-pocky-strawberry-love chapter 13 . 1/3/2011
Omg i cnt believe she resigned tats like her life at least shes living at marxs house its funny howthere jst like brothers an sisters olz update soon!ciao! 3sakura-chan
52 | Page 1 2 3 .. Last Next »