Reviews for Silent Night
RiverofWind chapter 1 . 12/24/2010
Oh dear god.

I actually teared up a bit at this line: 'He had just never considered the fact that the consequence of their resistance would mean an eternity without each other.'

It's heartbreaking to think of Sammy and Dean spending their afterlives separated - Dean on to Heaven, and Sam stuck in Hell. It's a Hell in itself, even if Dean's upstairs instead of the Cage.

I've always thought that the series would end with either the brothers dying (and staying dead, the stubborn buggers) or driving off into the sunset in the Impala. But this fic is beautiful and tragic - strangely fitting, if not depressing.

Very, very well-written and completely fantastic. Great job!

RoW
Emmers224 chapter 1 . 12/23/2010
Oh my lordy. Am I tearing up...I've never quite had a story reach me emotionally as much as this one did. Truly. Tugs at all my heart strings. Each and every freaking one. The sob music I'm listening to doesn't really help much either. D:

Anyway, this was beautiful. Absolutely, one hundred percent, awesome perfection. And yes! The best parts are when they cry! The chick flicks just made my heart twinge a little more. And don't even get me started on the part when Dean realizes he's gonna have to spend an eternity without Sam. That moment is probably when the waterworks really started. Because, really? Eternity is a damn long time. I can just imagine how tough that realization must be to comprehend.

LOVED how you showed Dean's life flashing before his eyes through the various stages of Sam's life. Another heart breaker there, because we all know its true. And then you weave probably one of the saddest (I think) Christmas Songs into the mix and you've got me reaching for the box of tissues. Gotta say, it takes real talent to get me to shed a tear for a story. Real talent. Give yourself a pat on the back! :) Haha You've accomplished the impossible.

AU or not, I've always imagined a post Swan Song fic similar to this. That heart stopping moment when Dean realizes he's destined to a Samless heaven. Like I said, totally nailed it!

Now, with all that said, I'm gonna go sit in my emo corner and cry! Hehe. Thanks for posting something for my emotion deprived brain to savor! ;)
cold kagome chapter 1 . 12/22/2010
OMG THIS MADE ME CRY AWWW ELOVE PROTECTIVE DEAN HE SAY HE GOING TO FINE A WAY TO FREE SAMMY EVEN IN DEATH HE WON'T GAVE UP... AWWWE LOVE IT..
crazybeagle chapter 1 . 12/22/2010
Now I didn't...cry...but I teared up and I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU. And I thought my Supernatural stories were depressing...the two things that got me the worst were the fact that Sam wasn't real, and the fact that Dean had to accept the fact that Sam was going to be stuck in Hell forever. Which I steadfastly refuse to believe. *pouts*

Anyway, excellent job, and I'm trying really hard right now not to get ridiculously choked up at this. Stories never make me cry...real life stuff does. Oh and Brokeback Mountain did. But NOTHING ELSE DARN YOU.

*sniffle*
Zee chapter 1 . 12/22/2010
Awesome story thanks for making me cry while at work...lol

When this show does end I hope that they end it w/ both brothers at peace. I think Sam has paid enough and Dean so deserves to be at peace w/ his baby brother.