Reviews for Silken Rose
B4bidden.Products chapter 25 . 11/10/2014
I know its been a long long long time since u updated but pls pls pls pls pls pls do i was loving this story thx
B4bidden.Products chapter 1 . 11/10/2014
So far it sounds like im really going to enjoy this story
Rose-and-Dimitri-Forever chapter 25 . 6/2/2014
This is AMAZING I love it! Continue Please!
amybelikov1 chapter 25 . 7/27/2011
I like it
1DWhoLocked chapter 24 . 6/29/2011
come on! you just had me hooked then you just let stop? NOT fair! update
1DWhoLocked chapter 17 . 6/28/2011
nope! not toooo weird at least :D
1DWhoLocked chapter 15 . 6/28/2011
i was hoping you'd use this song when i listened to tell me something i dont know ! yay!
1DWhoLocked chapter 14 . 6/28/2011
now im kinda creeped out! when i read this line: He wasn't the first and won't be the last It came on in the song! freaky right?
1DWhoLocked chapter 10 . 6/28/2011
don't stop making chapters! i love this so far!
1DWhoLocked chapter 8 . 6/28/2011
ha! i read the chapter so it ended when the song did! perfect! i love this story so far BTW
IVASHKOVMELLARK chapter 24 . 6/23/2011
More! :D
SassYNoleS chapter 24 . 6/7/2011
nothing wrong with Ridiculously long stories ! hahaha update soon !
amybelikov1 chapter 24 . 6/7/2011
man i like it and i really love the long stories
SassYNoleS chapter 23 . 6/1/2011
Mason :( Update soon ! With some more Dimitri !
amybelikov1 chapter 23 . 5/31/2011
love it...its amazingly good
36 | Page 1 .. Last Next »