Reviews for Help Me Remember
Mayday Maria chapter 5 . 2/19/2013
Since you reviewed my first and currently only story, I have been reading your stories. I must say this is my favorite! I wish you were posting more, though. I really enjoy this story, and sincerely hope you write more to this. Thanks for the review. Bye!

Amber
Katkit97 chapter 5 . 3/4/2012
Oh my Gott, please don't leave this story on such a cliffhanger. It's so beautiful that it just has to be completed. I hope that you are well and that you have a wonderful day, Thanks :)
TheGuardian'sOfTheFishbowl chapter 5 . 10/13/2011
damn! i went to the lil chapter bar and saw there were only five and i got so mad! but not at you im mad at the universe! but great story i loved it...even if it isnt finished.
AusisWinds-13 chapter 5 . 7/1/2011
I. Am. Hooked.

This is actually brilliant and I love Roxas! Roxas Roxas Roxas..I cannot get enough. You're writing just gets better and better!

You really are fantastic, I can't wait for the next chapter! I'm so excited to find out what will happen next:)!
Candy3314 chapter 5 . 6/26/2011
O.O upload plz... u cant image how much I want you to upload. I luv sora in this I like him loving roxas it's sweet! . Dont change it to soriku I like it just the way it is. And don't change the story plz . It's awesome just so you know! I love it and you should be very proud of your work here. Oh poor roxy and sora... I wonder what'll happen next! I'm so desprate for you to upload! XD ILL DO ANYTHING SO PRETTY PRETTY PLZ UPLOAD! THIS IS SO WONDERFUL AND AWESOME AND INCREDABLE! Update soon
Candy3314 chapter 4 . 6/26/2011
SO SORA DID LOVE ROXAS? Oh poor sora... I hope he finds roxy and confesses but then... sora would get one good wak of the head by axey! . But that would be funny I can see axel do that. I hope this does not turn out as soriku I'm kinda sick of that! XP
Candy3314 chapter 3 . 6/26/2011
O.O sora I know how u feel... that damn cows after me to... *looks uder bed*

cow:MOO!

me: AHHHH!

Haha OMG I luv this story so muchhhhh AND I LOVE THAT ENDING! I wonder what sora will do? Will he try to find roxy? I hope he dose . oh by the way before when roxy was with sor was sora going to confess? 0.o ... AHHHH I luv this so much this rocks hard ass man really epic
Candy3314 chapter 2 . 6/26/2011
omfg! What is axey gonna dooooo! X0 I'm freaking out right now I'm jumping off the sealing DUDE! Do u know how hooked I am to this AND ITS ONLY THE 2 CHAPTERRRRRR? AHHHHHH ROOOAAAARRRRR! *pants* omg... I luv this...
Candy3314 chapter 1 . 6/26/2011
OMFG THIS ROCKS RUN ROXY RUNNNN! XO
ImAMelon chapter 5 . 4/2/2011
Buwhahaha. I see my opening paragraph was only changed around slightly. -bows-

And there was nothing wrong with stopping it there. I don't know why you were so worried about it. Perfect hanger. )
ArizonaTeaMe chapter 5 . 4/2/2011
Crap what happened?

Update soooonnn!
ArizonaTeaMe chapter 4 . 1/16/2011
Hahahahaha axel didn't see that one coming lol and what new project ;0
la fleur d'or chapter 3 . 1/14/2011
I'm hooked!
ICanHazCheeseBurgerRawr chapter 3 . 1/13/2011
GAAAAHHHH FINISH.
ArizonaTeaMe chapter 3 . 1/13/2011
Aaahhhhhh this is cool! Haha can't wait for more :]
21 | Page 1 2 Next »