Reviews for The Spy Who Loved Me
SilverWhiteDragon chapter 1 . 6/7/2011
lol, don't worry Blaine, I thought Kurt was extremely sexy with his mussed up hair too XDD
Kurtsie chapter 1 . 1/10/2011
Bwahahaha! I like the hardness ruining the kiss. I could see that happening with two hormonal teenage boys.

And God I don't blame Blaine for thinking Kurt was hot in that outfit he wore in "Auditions" cuz it was TOTALLY BAMF and totally sexy! MAN do I envy the man\men he will or is dating! They better realize how lucky they are!
KlainexXxArygon chapter 1 . 1/9/2011
awwww...i really liked that one
Always With Amy chapter 1 . 1/9/2011
HOTTT.
kitsunechibiko chapter 1 . 1/9/2011
Grow some balls, Blaine! LOL. But, OMG, that outfit's actually one of my favs of Kurt's! His hair was so effing AWESOME! I SO wanna see it more often!
Fantasyfan4ever chapter 1 . 1/9/2011
Yeah, Chris/ Kurt did look yummy in that song... *ahem* Right, onto the review.

This was so fun to read! I love the idea of Blaine being the spy as well as him being so honest about his feelings. Well done!
stripes268 chapter 1 . 1/9/2011
haha that was cute! and ik exactly what you mean! i just rewatched the episode and I was freaking out about how hot he looked in that song! Well, I thought that it was really adorable! :D
Abby chapter 1 . 1/9/2011
Im glad im not the only one who found Chris super sexy during Empire State Of Mind. *sigh*

Great job
mimi chapter 1 . 1/9/2011
I can't wait to see what happends next