Reviews for Watch Your Mouth
Collection chapter 1 . 1/24/2013
Canada has a kink for Dutch? Well that just made me appreciate my language a whole lot more xD And it feels great to read dutch that's actually written correctly instead of that mess that google translate gives you. You're really amazing at writing NethCan please write more!
Pookey chapter 1 . 12/15/2012
It's okay Matthew, you aren't the only one with that problem lol!
shottersnation chapter 1 . 10/18/2012
This is absolutely awesome! I loved reading all those Dutch sentences, just perfect.
ZaphiraX chapter 1 . 10/11/2012
Are you dutch? I don't remember The Netherlands to be so popular.
I'm dutch myself and was amazed by the dutch sentences.
I thought it was very funny
thanx for writing about my country XD
Sunruner chapter 1 . 1/13/2012
*gigglesnort* That's so dirty, but it's brilliant at the same time. The right accent can make all the difference, no? Poor Canada~!

-Sunny
Dutch girl chapter 1 . 7/26/2011
Hahaha Rutte seriously, gtfo. Yes, dutch people could actually say that to the prime minister...
Star-SpangledAmerica chapter 1 . 7/2/2011
Simply amazing! I hope you write more Canada & Netherlands stories! YOU'RE SO GOOD AT IT!
CuttlefishNo.5 chapter 1 . 6/15/2011
*reads over and over again compulsively*

So I'm not the only one who has a thing for the Dutch language...

Wonderful story. Always good to see fanstuffs for these two, they really don't get enough love.
Chetza chapter 1 . 6/11/2011
OMG! I love your Holand/Canada storys... Ever thought about writting a multichaptered about them? because you are that awesome, really!
compa16 chapter 1 . 4/27/2011
Must have more please make more
FreeBelovedArmy chapter 1 . 4/4/2011
I loved it :D
ayatalia chapter 1 . 4/1/2011
Well that was pretty hot. Yay! Cantherlands win! :)

My favorite sentence there was "It was like sex put in sound and it drove him up a wall."

Keep up the good work. :)
KnivesAreNummy chapter 1 . 3/31/2011
*reads again and again and again*

Is it me or do lots of Dutch people read NethCan? /is Dutch/ /shot/
indra chapter 1 . 3/5/2011
hi there, great story and i love that you actually used dutch for this. D one thing: "Ik vraag me af of ik er ooit achter (kom) hoeveel kinks jij hebt, Matthew." there should be kom after achter. that's all D

(btw i'm dutch)
peartache chapter 1 . 1/22/2011
This is so awesome :) I love it! Even though I'm not really a fan of slash.

Pardon my English.. I'm Dutch XD
26 | Page 1 2 Next »