Reviews for Play Date
boobookitty2323 chapter 1 . 6/29/2016
omg TO MUCH FLUFF I LAUGHED SO HARD
LavenderBlossom74 chapter 1 . 6/14/2016
I was giggling SOOO bad... HAHAHAHA! Problem is, ok supposed to be sleeping soooo... Ya
ddogirl chapter 1 . 7/4/2015
hilarious!
Flash is cool chapter 1 . 4/7/2013
This is exactly what would happen when these guys were little ! ;)
DontOfferMeDrugs chapter 1 . 12/3/2012
so cute! i laughed so hard when batman and superman started fighting! great job(:
IanPeriwinkle chapter 1 . 11/10/2012
That... was the funniest thing that I have read in... a long time.
1Superman4Me chapter 1 . 11/9/2012
awesome story.
whatsacott chapter 1 . 9/28/2012
OMG THEY'RE WATCHING FAIRLY ODD PARENTS! I used to watch that show all the time... Anyway, cute story!
Lilypad16 chapter 1 . 6/12/2012
OMG! That was sooo cute! I laughed until I cried!
Sweevil to the Heart chapter 1 . 1/23/2012
"But I'm not fat!" Hahaha, that's hilarious. Nice portrayal of little kids.

~Sweevil Out!
robin's wife chapter 1 . 1/14/2012
O M G you HAVE to write MMMMOOOORRRRREEE like this... please!
JannaKalderash chapter 1 . 12/13/2011
Hmmmm...the Teeny Titans, the X-Babies vs. The X-men and the Justice League.

Who will win?

This was hilarious! For some reason I keep picturing Burt Ward as a hyperactive nine year old kid, with a bunch of other hyperactive kids, wiping out all of the adults.

Here's an idea; get the kids hyped up on chocolate and dump them on the Legion of Doom for an hour. The poor dopes would be begging to be arrested.
CastheSassmaster chapter 1 . 12/3/2011
That was sooo cute loved it
MyLittleBird chapter 1 . 8/11/2011
Pretty awesome. I loved this. U should keep writing stories like this. :)
Angelina Aintithenniel chapter 1 . 7/29/2011
Oh goodness, that was so funny! I was, unfortunately, reading this in a Starbucks and had to do my best not to LOL. That ended when I snorted so loud that barista heard it over the machines. I loved the story!
28 | Page 1 2 Next »